×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
سرمایه ‎گذاری 19 میلیون دلاری بخش خصوصی در پروژه‌های جهش تولید

به گزارش همنوا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تفاهم‌نامه پیشبرد پروژه‌های جهش تولید اظهار کرد: این تفاهم‌نامه فیمابین محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی منعقده شده است.

وی افزود: هدف این تفاهم‌نامه اجرا، تکمیل و به بهره برداری رساندن 41 پروژه جهش تولید در استان آذربایجان شرقی است.

بهبودی با اشاره به منابع مالی لازم برای اتمام پروژه های جهش تولید استان، توضیح داد: مبلغ 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات ردیف 29 جدول پرداختی ها تبصره 14 قانون بودجه سال 1399، حدود 72 میلیارد تومان در قالب کمک های فنی و اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات و چهار میلیارد تومان از طریق اعتبارات بودجه استانی آذربایجان شرقی در قانون بودجه 1399، تامین خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی افزود: همچنین 254 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش از محل منابع داخلی موسسه عامل، 615 تسهیلات سرمایه ثابت از منابع داخلی موسسه عامل طرح ها و 72 میلیارد تومان نیز در قالب کمک های فنی اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات قرار است پرداخت شود.

بهبودی سرمایه گذاری ریالی و ارزی بخش خصوصی را نیز در این ارتباط به ترتیب 10 هزار و 59 میلیارد تومان و 19 میلیون و 142 هزار دلار اعلام کرد.

وی از بانک‎ها و دستگاه‎ها درخواست کرد آخرین اقدامات انجام گرفته در خصوص پروژه‌های جهش تولید را در اسرع وقت ارسال نمایند و پیگیر عقد قرارداد با واحدهای معرفی شده تفاهم نامه جهش تولید باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.