×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26080 خبر
سارقان به دزدی از 48 خانه اعتراف کردند

به گزارش همنوا، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر تبریز بلافاصله مراتب در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی صحنه‌های سرقت با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهمان شدند و با توجه به اینکه آن‌ها قصد فروش اموال مسروقه در استان تهران را داشتند پس از اخذ مجوز قضائی و با اشرافیت اطلاعاتی در یکی از استان‌های همجوار طی یک عملیات منسجم پلیسی سه‌نفر مرد و یک زن را دستگیر که در ادامه مقادیری اموال و یک دستگاه خودروی خارجی مسروقه کشف و مالخر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

وی تشریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان به ۴۸ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر تبریز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند چرا که هرگونه اقدام پیشگیرانه می‌تواند فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.