×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25410 خبر
رونمایی از سه محصول جدید ریلی با هدف افزایش ایمنی سفر با قطار

به گزارش همنوا به نقل از ایرنا، این محصولات که برای نخستین‌بار در کشور داخلی‌سازی شده و تست‌های فنی را گذرانده است، می‌تواند علاوه بر کاهش استهلاک خطوط، ایمنی و رفاه مسافران ریلی را افزایش دهد.

سه قطعه جدید که همزمان با اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته رونمایی شد، قطعات مورد استفاده در سوزن ریل (سیستم کراس استاپ، اسلایدچیر رولردار و صفحات سرسره AT) است. یکی از این محصولات، سیستم «کراس استاپ» بود که به منظور تثبیت قطعه تکه مرکزی بر روی تراورس و جذب ضربات وارده بر تکه مرکزی مطابق با استانداردهای اروپا طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصول دیگر نسل جدیدی از اسلایدچیرها به نام «اسلایدچیر رولردار» بود که به صورت گسترده در خطوط ریلی جهان در حال بهره برداری است بر همین اساس برای اولین بار در کشور این محصول به دست توانای متخصصین طراحی و تولید شد که به کارگیری آن باعث بهبود عملکرد سوزن‌های ریلی و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خطوط ریلی و همینطور افزایش حدود ۶۰ درصدی عمر ماشین سوزن‌ها می‌شود.

محصول آخر رونمایی شده در این آیین، صفحات سرسره AT بود که برای سوزن‌های ریلی و مطابق با طراحی‌های روز دنیا و همینطور با بهترین عملکرد و کیفیت طراحی و تولید می‌شود.

از مزایای این محصول‌می توان به: قابل‌استفاده بودن در خطوط پر سرعت، حمل‌ونقل بارمحوری و ترافیک بالا، مهار ریل‌های پهلوئی با استفاده از پابندهای الاستیک داخلی و خارجی، تمامی صفحات سرسره با پوشش نیکل – کروم یا مولیبدن قابل‌ارائه هستند که مقاوم در برابر خوردگی بوده و بدون نیاز به روانکاری می‌باشند.

افزایش ایمنی، راحتی مسافر، افزایش عمر تیغه و چرخ عبوری و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، برخی از مهمترین مزایای این محصول است

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.