×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
روحانیت در خط مقدم مبارزه با کرونا/ توزیع ۱۱۰ هزار بروشور آموزشی و پیشگیری کرونا

به گزارش همنوا به نقل از نسل فردا، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی از قرار گرفتن جامعه روحانیت در خط مقدم مبارزه با کرونا و کفن و دفن میت خبر داد و افزود: ۱۱۰ هزار بروشور آموزشی و پیشگیری از کرونا در حوزه استحفاظی ناحیه امامت تبریز توزیع گردید.

همچنین دعای هفتم صحیفه سجادیه چاپ و در اختیار عموم قرار گرفت.

در این راستا در سازمان دهی گروه های جهادی، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و ماسک در کنار فرماندهی قرار داشتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: با دستور رزمایش کمک مومنانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و در راس آن ها استکبار جهانی شکست سنگینی را متحمل شدند.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: دشمنان اسلام که رسانه های مختلفی در دست دارند با این رزمایش کمک مومنانه شکست مفتضحانه ای خوردند و اکنون دنیا بیش از پیش به رحمانی بودن دین اسلام پی برده است.

وی اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی لحظه به لحظه اتفاقات بعد از وقوع ویروس کرونا در کشورمان را رصد می کردند ولی به برکت وجود ولی فقیه نه تنها شاهد بحران در کشورمان نشدند بلکه همدلی و همراهی ملت ایران اسلامی را شاهد شدند.

حجت الاسلام رحمانی بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه در مراحل بعدی نیز به همت بسیجیان و خیرین و آحاد جامعه ادامه خواهد داشت تا عده ای از مردم که دچار مشکل معیشتی شده اند احساس کمبود نکنند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.