×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 21 مهر 1403  .::.   برابر با : Saturday 12 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
رتبه دانشگاه تبریز در ایران چند است؟

به گزارش همنوا به نقل از فارس، ابوالفضل مجنونی، در مراسم آغاز به کار سومین دوره‌ مدرسه‌ تابستانی زمین‌شناسی اظهار کرد:  در آخرین رنکینگ QS بعد از دانشگاه‌های مستقر در تهران، در رتبه‌ی نهم برترین دانشگاه‌های ایران قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای بین‌المللی شدن دانشگاه نیز گفت: خوشبختانه گام‎‌های زیادی در سال‌های اخیر برای بین‌المللی شدن دانشگاه تبریز برداشته شده است و در حال حاضر 4 هزار و 500 دانشجوی بین‌المللی از پنج ملیت در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و بیش از 80 تفاهم‌نامه و 50 طرح بین‌المللی مشترک با اساتید و دانشگاه‌های خارجی منعقد شده است.
 مجنونی یادآور شد: دانشکده‌ علوم طبیعی یکی از دانشکده‌های فعال در بحث ارتباط با صنعت محسوب می‌شود و از نظر تعداد مقالات منتشر شده نیز رتبه‌ی سوم دانشگاه را برعهده دارد.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، برگزاری سومین مدرسه‌ی تابستانی زمین‌شناسی بتواند قدم‌های مثبتی را در عرصه‌ی علوم زمین بردارد و اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این مدرسه بتوانند با بازدید از مناطق دیدنی تبریز در حوزه‌ی زمین‌شناسی و برگزاری جلسات سخنرانی تخصصی بر داشته‌های خود بیافزایند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.