×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
دیگر به بازدید از بیمارستان خاوران نمی‌روم!

حاج کریم مردانی آذر را همه می شناسند، خیر خوشنام تبریزی که به «امپراطور مدرسه ساز» و «کلیددار خزانه الهی» مشهور است. او علاقه ای به دیده شدن در رسانه ها ندارد و به گفته خودش برای دوربین‌ها کار نکرده‌ و کسی هم او را وادار به این کار نکرده است.

حاج کریم اخیرا در مصاحبه‌ای با از مسئولان علوم پزشکی تبریز گلایه کرد، اظهار داشت:  او در خصوص مشکلات بیمارستان کودکان زهرا مردانی‌آذر گفته است: حدود ۹ سال است که بیمارستان کودکان را بنا کرده‌ایم و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده‌ایم، متاسفانه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیش‌از حد ضعیف عمل‌ کردند و به دلیل شرایط نامناسب مدیریتی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک ماه است که دیگر به بازدید از بیمارستان خاوران نمی‌روم!

تنها بازمانده خاندان مردانی آذر گفته: بیمارستان خاوران را ساختیم تا به دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحویل بدهیم، ولی متاسفانه احساس می‌کنم در حال حاضر تلاش های ما به هدر رفته، چون مردم باید اکنون از این بیمارستان استفاده می‌کردند، اما به دلیل مدیریت ضعیف دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا کنون این بیمارستان آماده خدمات‌دهی نشده است.‌

او این را هم اضافه کرده: بر اساس توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام داده بودیم، قرار بود بیمارستان خاوران به نحو احسنت تجهیز کنند، اما خواهش می‌کنم بروید و وضعیت بیمارستان را ببنید، تمام اتاق های بیمارستان را با تجهیزات فرسوده پر کرده‌اند!

حاج کریم همچنین تاکید کرده: در نصب و راه اندازی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز کوتاهی می‌شود، نه تنها اقدامی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای رفع مشکلات انجام نمی‌شود بلکه دستگاه های نو بدون هیچ بهره‌ وری گوشه و کنار بیمارستان هدر رفته و در حال فرسوده شدن هستند!

این خیر خوشنام در مصاحبه با آذرانجمن گفته: دستگاه ام آر آی که با هزینه ۴۷ میلیارد تومان تهیه شده، حالا به حال خود رها شده، همچنین دیگر تجهیزات حتی بسته‌بندی شان هم باز نشده، چه کسی قرار است به این وضعیت سامان بدهد؟ چرا باید در نتیجه سومدیریت ها این تجهیزات فرسوده و نابود شوند؟

او در پایان گفته: سوال من از مسئولین این است که افراد دیگری که قصد اقدام خیر و یا سرمایه‌گذاری در استان را دارند با دیدن این نامهربانی هایی که به ما شد، آیا برای فعالیت در استان اقدام می‌کنند؟!

آذرانجمن

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.