×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
جشنواره فیلم تبریز تعطیل شدنی نیست

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی محرمی به اهمیت و جایگاه ویژه‌ این جشنواره اشاره و تاکید کرد: جشنواره فیلم تبریز برای علاقه‌مندان فیلم کوتاه جایگاه مهم خودش را دارد.
وی افزود: با استقبال مخاطبان و فیلمسازان از این رویداد و میزانِ درخواست برای شرکت در این جشنواره، می‌توان نتیجه گرفت که جشنواره جایگاه خود را برای علاقه‌مندان و سازندگان آثار پیدا کرده است.
محرمی گفت: جشنواره فیلم تبریز، رویداد مهم و متنوع سینمای ماست و میزان استقبال و آمار آثار رسیده اهمیت جشنواره در استان را نشان می دهد.
وی تبریز را در حوزه‌ی تولید فیلم و پرورش فیلمسازان برجسته در سطح کشور و جهان دارای پتانسیل و ظرفیت خوبی دانست و گفت: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کنار انجمن‌های سینمایی استان به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره کمک می‌کند.
وی از اختصاص چهار بخش برای دومین جشنواره فیلم تبریز خبر داد و تصریح کرد: این بخش‌ها شامل بخش آزاد که مختص فیلمسازان آذربایجان‌شرقی است. بخش سینمای آذربایجان که به فیلمسازان سراسر کشور اختصاص دارد یعنی آنهایی که در رابطه با آذربایجان فیلمی ساخته‌اند و بخش چشم انداز سینمای آذربایجان که به فیلم‌های بلند اختصاص دارد.
محرمی افزود: یک بخش جنبی هم در فراخوان جشنواره پیش بینی شده که مرور آثار و بررسی آثار روز سینمای جهان است که این دوره بخش جنبی را مرور آثار یکی از فیلمسازان برجسته به خود اختصاص خواهد داد.
وی تاکید کرد: بخش ویژه جشنواره نیز در خصوص موضوعاتی اعم از کالای ایرانی، انقلاب اسلامی، تبریز در گذر تاریخ و محیط زیست است که فیلم‌های راه یافته  در این بخش به رقابت می‌پردازند.
محرمی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره، اظهار کرد: طبق گاه شمار جشنواره در روزهای ١٤ تا ١٧ اسفند ٩٧ در تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.