×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Monday 6 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25445 خبر
جدیدترین اخبار پلیس آذربایجان شرقی.

به گزارش همنوا به نقلاز ایسنا،سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم، کابل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام بررسی‌های فنی و اطلاعاتی لازم، سارق را شناسایی کرده و او را پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیات پلیسی دستگیر کردند که این سارق به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرده و تعدادی اموال نیز از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

توقیف ۲۳۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز در هشترود

فرمانده انتظامی هشترود نیز از توقیف کامیون حامل ۲۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کلام الله ابراهیمی در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در حال گشت‌زنی هدفمند در اتوبان پیامبر اعظم(ص) به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از این خودرو تعداد ۲۳۰۰ قطعه مرغ زنده به وزن ۹۵۶۰ کیلوگرم که فاقد مجوزهای قانونی حمل بود کشف شد که برابر با نظریه کارشناسان، ارزش این محموله چهار میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی افزود: در این راستا یک متهم نیز دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای امنیت و هم‌چنین سلامت شهروندان یکی از اهداف مهم اجرای طرح‌های کنترلی پلیس است و پلیس با ورود هرگونه کالای خوراکی قاچاق که تهدیدکننده سلامت عموم افراد جامعه باشد با جدیت برخورد می‌کند.

 

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۷ فقره سرقت در اهر

فرمانده انتظامی اهر نیز از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات و لوازم داخل خودرو با هفت فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان اهر، موضوع در دستورکار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱، با بررسی‌های علمی و فنی پلیسی، سرانجام یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیری اموال سرقتی،سارق برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

آقاپور اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به هفت فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر اهر اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی،وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

 

کشف ۳۸۰ ثوب البسه قاچاق در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف ۳۸۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در محور میاندوآب-ملکان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد، حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب- ملکان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.  

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور، تعداد ۳۸۰ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.  

وی تشریح کرد: در این رابطه یک دستگاه سواری توقیف و یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با بیان این‌که برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.