×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
تیم کاتای تبریز نماینده ایران در لیگ جهانی کاراته

همنوا- تیم کاتای تبریز در قالب نمایندگان ایران در مسابقات جهانی سری آ  یونان که در تاریخ ٢٢ الی ٢۴ دی ماه ( ١٢ الی ١۴ ژانویه) در شهر آتن برگزار می گردد حضور خواهند داشت.
این تیم متشکل از سهند اسلامی ، صدرا شیدزی،یحیی پیشه زاری و مهدی حق نظری با مربیگری احد شاهین بعنوان نمایندگان ایران توانستند در مسابقات جهانی کاراته خود را جزو ٨ تیم برتر جهان جای داده و در تابستان سال جاری نیز در لیگ کاراته وان قبرس مدال برنز این رقابت‌ها را کسب نمایند.
با توجه به اینکه اعزام به لیگ های جهانی شامل هزینه های بسیار زیادی می‌باشد و همیشه خانواده های محترم اعضای تیم و مربی این قهرمانان هزینه ها رو از جیب شخصی تامین می‌کنند لازم است مسئولین استانی و رییس هیات کاراته استان محمد افسری که مشتاقانه مدال های کسب شده این تیم را در رزومه شخصی خودشان ثبت مینمایند نسبت به هزینه های ایاب ذهاب این عزیزان هم اقدامی موثر و در شأن این عزیزان انجام دهد. البته که در مصوبه اخیر فدراسیون در تامین ۴٠ درصدی از هزینه قهرمانانی که در قالب نمایندگان ایران به مسابقات و لیگ های  جهانی اعزام میشوند بعهده هیات های استانی واگذار شده است باید دید که چقدر این مصوبه عملی شده و روسای هیات ها چقدر می‌توانند در تامین هزینه های اعزام این قهرمانان تاثیر گذار باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.