×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26082 خبر
ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس توافق انجام گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این دوره از آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه 9 هزار و 576 نفر از آذربایجان شرقی در این دوره از آزمون شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد 6 هزار و 110 نفر مرد و 3 هزار و 466 نفر زن هستند.
اسمعیلی بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه 17 اسفندماه در شهرهای تبریز، اهر، مرند، مراغه و میانه برگزار خواهد شد.
مدیراجرایی ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این آزمون در این استان در 5 شهرستان تبریز با 5 هزار و 323 شرکت کننده، در اهر یک هزار و 56 نفر، در مراغه یک هزار و 143 نفر، در مرند یک هزار و 442 نفر و در میانه 612 نفر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه باجه‌های رفع نقص از تاریخ 14/12/97 الی 16/12/97 در شهرهای تبریز، میانه، مرند و اهر دایربوده، افزود: شرکت کنندگان در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات خود می توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir از آدرس باجه های رفع نقص اطلاع یافته و نسبت به اصلاح کارت آزمون اقدام کنند.
اسمعیلی، خاطرنشان کرد: در این آزمون همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند ، دستبند هوشمند و انگشتر هوشمند، پیجر و ماشین حساب در جلسه آزمون خلاف ضوابط بوده و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد همچنین همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و حضور داوطلب نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی الزامی است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.