×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
توهین به قرآن در گیلان رخ داده است!

مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری شفاهی در مجلس گفت: آنچه در فضای مجازی درباره جریان مدیرکل ارشاد گیلان رخ داده است، اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن در همین گیلان رخ داده است. 

وی افزود: امروز هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی نداریم. کسی که مسئول حجاب و عفاف بوده است، چرا باید این جنایت را انجام دهد. از رئیس جمهور درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کند و وزیر ارشاد استعفا دهد.

شایان ذکر است، پس از حواشی ایجاد شده درباره اداره ارشاد گیلان، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از انتصاب سرپرست جدید داد و اعلام کرد: دولت انقلابی بی‌شائبه فساد را برنمی‌تابد. در این اطلاعیه که عصر روز شنبه منتشر شده آمده است: از ابتدای فعالیت دولت انقلابی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر مدار اصول ارزش‌های اسلامی و انقلابی که میثاق بین خود و مردم شریف و نجیب ایران بوده حرکت کرده است. یکی از این اصول اصلی، فساد ستیزی از هر نوعی و در هر سطحی است.

در ادامه خطاب به مردم گیلان آمده است: اخیراً بلافاصله پس از ایجاد شائبه‌ خطای مدیر سابق این مجموعه با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ویژه وزیر در استان حاضر و تمام ابعاد این موضوع با حضور دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دقت بررسی شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.