×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی الگو و سرمشق باشد

به گزارش همنوا، سرهنگ پاسدار الیاس گلمحمدزاده، سه شنبه، 13 دیماه، در آیین بزرگداشت سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر افزود: معنویت جزو مکتب حاج قاسم سلیمانی و خود سردار نیز تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و از فرماندهی مقتدر و شجاع اسلام بود که در همه جا مسائل شرعی را رعایت می کرد حتی در میدان نبرد.

وی گفت: احترام به والدین از دیگر خصوصیات بارز سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی است که امروز تلویزیون های وهابی و یهودی به دنبال این هستند که احترام به والدین را از بین ببرند غافل از اینکه کانون بزرگ تربیت اسلامی خانواده و والدین می باشد.

سرهنگ پاسدار گلمحمدزاده از خصوصیات  مکتبی دیگر سردار سلیمانی را ولایی و ولایتمندی، فرا جنایی و انقلابی، مظهر مبارزه با استکبار و صادر کننده انقلاب اسلامی به جهان، محور مقاومت در جهان اسلام و... برشمرد و افزود: باید مکتب این شهید را در سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه از استقبال باشکوه و ستودنی مردم استان آذربایجان شرقی از پیکر شهدای گمنام تقدیر کرد و گفت: واقعاً مردم ولایتمدار استان استقبال بزرگی از این شهدا انجام دادند هرچند که دشمنان در این خصوص تبلیغات نادرستی می کردند ولی باید دشمنان بدانند که هر سال در ایام فاطمیه شهدای گمنام وارد ایران می شود و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) روز گرامیداشت شهید گمنام است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا، همچنین به علل اغتشاشات چند ماه اخیر نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب از اول انقلاب تا کنون به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و اهداف والای خود حرکت نکند و هر لحظه با توطئه های مختلف از جمله ترور، جنگ تحمیلی، جنگ نرم، اغتشاشات و... سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند ولی همیشه با حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف انقلاب این توطئه ها با شکست روبرو شده و خواهد شد.

وی افزود: دشمنان در دوران جنگ تحمیلی با چراغ سبز استکبار جهانی صدام را بر علیه ایران اسلامی به جنگ واداشتند و این در حالی بود که کشور ایران در ضعیف ترین موقع خود بود ولی با رشادت ها و دلاوری های فرماندهانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر سرداران اسلام دشمن در جبهه نبرد نیز شکست خورد.

سرهنگ پاسدار گل محمدزاده در ادامه به علل ایجاد فتنه ۸۸ سال نیز اشاره کرد و گفت: فتنه  ۸۸ ،هشت ماه به طول کشید و نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه در برابر این فتنه ایستادند و در ۸ دی ماه مردم تبریز حماسه ای آفریدند که این حماسه سرآغازی شد برای حضور بزرگ مردم ایران در ۹دی ماه و امروز نیز در اغتشاشات اخیر مردم با بصیرت و آگاه راه خود را از فتنه گران جدا کردند و بار دیگر توطئه های دشمنان را نقش برآب نمودند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.