×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
تشخیص درست آسیب های اجتماعی و نیازهای آینده، هنر پدافند غیرعامل است

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد در جلسه پدافندغیرعامل که با حضور مدیرعامل سازمان پدافندغیرعامل کشور در شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته، احداث مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌ها بر روی گسل در تبریز و همچنین احداث خیابان‌هایی همچون خیابان امام خمینی (ره) در مسیر سیل، باعث شده که امروز با تهدیدات طبیعی قابل توجهی دست و پنجه نرم کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره ضرورت حفظ محیط زیست شهری هم گفت: حضور کارخانجات در سطح شهر علاوه بر ایجاد آلودگی، در زمان آتش سوزی نیز به تهدید تبدیل می‌شوند و به همین خاطر باید تدابیری جدی در این حوزه اندیشیده شود.
اکبرنژاد همچنین اعلام کرد: بیکاری، فقر و مشکلات مادی اقشار مختلف مخصوصا جوانان، جزو موضوعاتی هستند که در صورت عدم توجه مسئولان می‌توانند به تهدیداتی خطرآفرین تبدیل شوند.
وی توصیه کرد: مدیریت علمی و عقلانی در کنار استفاده از تجارب ارزشمند بشری در حوزه های مختلف می تواند ما را از خطرات حوادث طبیعی و غیرطبیعی محفوظ بدارد.
در این جلسه عبدالله تقی پور، سعید نیکوخصلت و فرج قلی زاده از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه پدافند غیرعامل شهری اظهار کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.