×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Tuesday 23 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25388 خبر
بی‌درنگ و با افتخار پیشنهاد تراکتور را پذیرفتم/ حریفان باید از ما بترسند

به گزارش همنوا به نقل از آناج، امین اسدی از جمله بازیکنان گمنامی است که در پنجره نقل‌وانتقالات به جمع تراکتوری‌ها پیوست. او فصل گذشته عضو تیم آرمان‌گهر سیرجان در لیگ دسته یک بود و جالب اینکه قبل از شروع بازی‌ها به عنوان یکی از پدیده‌های این مسابقات معرفی شده بود که در نهایت نیز توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد. در واقع، اسدی از بازیکنانی است که توانسته پله‌های ترقی را به سرعت طی کرده و در فاصله 2 فصل از لیگ دسته دوم به تیم بزرگ تراکتور در لیگ برتر برسد. خبرنگار ما در گفت‌وگویی با این مهاجم اصالتاً لرستانی که متولد شهرستان الیگودرز این استان است، در مورد حضورش در تیم تراکتور، انتقادها از نقل‌وانتقالات این تیم و ... صحبت کرده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:  

پیوستن به تراکتور؟

من 2 سال قبل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آقای گل شدم و توانستیم به لیگ دسته اول صعود کنیم. در فصل گذشته نیز با اینکه نخستین سال حضورمان در این مسابقات بود اما عملکرد خوبی داشتیم. البته من بدشانس بودم چراکه در نیم‌فصل مصدوم شدم و در ادامه بعد از بازگشایی کرونایی به مسابقات رسیدم و خداراشکر به آمادگی کامل دست یافتم. بعد از پایان مسابقات، پیشنهادات زیادی داشتم اما وقتی پیشنهاد تراکتور به دستم رسید بدون اینکه لحظه‌ای درنگ کنم و با افتخار قبول کردم. تراکتور تیم بزرگ، پرهوادار و بااصالتی است و آرزوی هر بازیکنی است که در چنین تیمی بازی کند. 

انتقادها از نقل‌وانتقالات؟

تراکتور یکی از پرهوادارترین تیم‌های آسیاست و هوادارانش دوست دارند که تیمشان پرستاره باشد و حق دارند که نگران باشند. اما سیاست باشگاه برای امسال پوست‌اندازی و تقویت بنیان تیم بود و بازیکنان جوان زیادی هم جذب شده‌اند. درست است که یک سری از مهره‌های تاثیرگذار تیم جدا شده‌اند اما معتقدم نفراتی که جایگزین می‌شوند خلاء آن‌ها را پر خواهند کرد و با پشتوانه هواداران به نتایج خوبی دست خواهیم یافت. به نظرم ترکیب عالی داریم که متشکل از بازیکنان ملی‌پوش، باتجربه و جوان است. من خودم انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم دارم. تیم ما در سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد که این موضوع انگیزه زیادی به بازیکنانی می‌دهد که به تراکتور می‌آیند.فکر می‌کنم بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند شایستگی حضور در تراکتور را داشته‌اند و عملکردشان در فصل گذشته این ادعایم را ثابت می‌کند. من هم بازیکن لیگ دسته یکی هستم و صد درصد نسبت به جذبم انتقاد می‌شود اما باید بگویم با مشقت بسیار و بدون اینکه کسی به من کمک کند به اینجا آمده‌ام. من آمده‌ام تا خودم را نشان بدهم و نیامده‌ام که آخر فوتبالم باشد. برای من خود تیم تراکتور انگیزه بزرگی بود و همچنین اعتمادی که به من شد و امیدوارم که بتوانم جواب این اعتماد را با بازی‌ها و عملکردی درخشان بدهم.

قرعه‌کشی لیگ؟

بازی با نفت مسجدسلیمان قرعه تکراری برای ما بود. خبر دارم که در دو فصل گذشته تراکتور مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد اما ان‌شاءالله امسال با پیروزی شروع خواهیم کرد. هدف ما قهرمانی است و به اعتقادم باید بقیه تیم‌ها از ما بترسند تا ما از آن‌ها چراکه تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه، جوان و پرانگیزه است. شخصاً لحظه‌شماری می‌کنم تا با پیراهن تراکتور به میدان بروم و به خدای خودم قول دادم که امسال گل‌های زیادی به ثمر برسانم. پست من مهاجم نوک است و همیشه تشنه گلزنی هستم. می‌دانم که تراکتور در فصل گذشته در خط حمله مشکلاتی داشت و امیدوارم که در فصل جدید بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

غیبت ادامه‌دار تماشاگران؟

همه جای دنیا تراکتور را با هوادارانش می‌شناسند و غیر از این نیست. قطعا وقتی هواداران‌مان در ورزشگاه باشند تیم ما خود به خود 3 بر صفر از حریفان پیش است و صد درصد جای خالی آن‌ها احساس خواهد شد. امیدوارم که خداوند کمک کند و این بیماری منحوس خیلی زود از جامعه و کل عالم رخت ببندد و هواداران به ورزشگاه برگردند. عاشق این هستم که در حضور هواداران‌مان بازی کنم.  

کار با علیرضا منصوریان؟

در این چند روز چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. از سویی، آقای منصوریان از سرمربیانی هستند که اعتقاد خاصی به جوانان دارند و هر جایی بوده‌اند با این سیاست نتایج خوبی گرفته‌اند. ایشان در تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن بازیکنان زیادی را معرفی کردند و به عقیده من، مهدی قائدی و ارسلان مطهری را او معرفی و متحول کرد. مطمئن باشید تمام سعی‌ام را می‌کنم تا نظر کادر فنی را جلب کرده و بتوانم برای تراکتور بازی کنم.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.