×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 2 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25428 خبر
بعد از انقلاب در هیچ حوزه‌ای توقف نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات همه جانبه‌ای در فرایندهای مختلف بودیم، اظهار داشت: در حوزه فناوری، هسته‌ای، نظامی، توسعه صنعتی، توسعه کشاورزی، توزیع عادلانه خدمات در سطح کشور به ویژه مناطق محروم، روستایی و کمتر توسعه یافته پیشرفت‌های بسیاری داشتیم.

بعد از انقلاب در هیچ حوزه‌ای توقف نداشتیم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: بعد از انقلاب در هیچ حوزه‌ای توقف نداشتیم بلکه همیشه در حال توسعه هستیم و این در حالی بوده که تهدیدات بسیاری در این 40 سال، انقلاب را تحت فشار قرار می‌داد. این تهدیدات شامل 8 سال جنگ و مسائل مربوط به فشارهای سیاسی و محاصره‌های اقتصادی بوده است.

شرایط آموزشی کشور بعد از انقلاب کاملا تغییر کرده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اتفاقات بسیاری رخ داده است تصریح کرد: فضای مطبوعاتی دوران قبل از انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و شرایط علمی آموزشی کاملا تغییر کرده است و از طرف دیگر فضاهایی که در رسانه‌های ایران وجود دارد و توسعه‌هایی که در آن ایجاد شده هرگز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

قبل از انقلاب تنها 2 شبکه تلویزیونی و در ساعات محدود فعال بود

عضو کمیسیون  تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از انقلاب تنها 2 شبکه تلویزیونی داشتیم و آن هم در ساعات محدودی فعال بود اما اکنون در صدا و سیما ده‌ها شبکه ملی و استانی وجود دارد که فعال هستند و بسیاری از آنها نیز شبانه روزی است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.