×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
برگزاری اولین مسابقه چوگان در تبریز

به گزارش همنوا،  ظهر روز سه شنبه ورزشگاه تختی (باغشمال) میزبان اولین رقابت چوگان در تبریز بود که در این رقابت، تیم های چوگان تبریز جهت آمادگی برای مسابقات انتخابی کشوری در بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

در حاشیه این دیدار رشید شهشهی، رئیس هیات چوگان استان در گفتگو با نصر در خصوص این مسابقه گفت: در استان آذربایجان شرقی چهار تیم چوگان در حال فعالیت هستند و مسابقه امروز دیدار تیم های  صرافی بهنام بود که سال گذشته قهرمان جام ساحل کشور شد و امسال هم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مسابقه ای جهت انتخاب برای این رقابت ها ترتیب داده شده است.

وی در ادامه افزود: این ورزش در شهر های تهران و کرج بصورت گسترده دنبال می شود ولی در استان آذربایجان شرقی به عنوان نهمین استان فعال شده است. با این حال این رشته یک رشته نوپا است و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز توانستیم مقام اول در جام ساحل کشور در سال گذشته بدست آوریم.

شهشهی در پایان با تقدیر از اداره ورزش و جوانان گفت: دو نوع چوگان داریم که یکی در زمین خاکی و دیگری در زمین چمن برگزار می شود که چوگان روی چمن زمینی هشت برابر اندازه میدان فوتبال است با این حال آقای مقصودی به عنوان رئیس ورزش و جوانان شهرستان تبریز این میدان را در اختیار ما گذاشتند و از این ورزش حمایت کردند لذا از ایشان و حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکر می کنم که با در اختیار قرار دادن زمین و حمایت هایشان از ورزشکاران در ترویج این رشته به ما کمک کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.