×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
برنامه‌های مراکز فرهنگی شهرداری تبریز به‌مناسبت هفته ملی کودک

به گزارش همنوا، حجت‌الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف ارتقای سطح آگاهی کودکان و توجه به حقوق شهروندی کودکان، تقویت خلاقیت، نشاط و حفظ سلامت آن‌ها در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشاط‌بخشی به آینده‌سازان از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت در هفته کودک است، گفت: مشاوره رایگان در حوزه مسائل کودک، مسابقه نقاشی با عنوان "شهر ایده آل من"، مسابقه کتابخوانی کودکان و مسابقه قرآن‌خوانی ویژه کودکان هفت تا 12 سال، عضویت رایگان کودکان در کتابخانه فرهنگسراها و دیدار و گفتگو با کودکان عضو خانه مادر و کودک از جمله برنامه‌های مراکز فرهنگی شهرداری تبریز به‌مناسبت هفته ملی کودک است.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: برپایی نمایشگاه ویژه کودک، ساخت کلیپ و طراحی پوستر با موضوع کودک، برپایی جشن‌های کودک با محوریت آموزش‌های شهروندی و مسابقات مختلف هنری و مجازی از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی شهرداری تبریز در هفته ملی کودک است.

وی گفت: در راستای تحقق اهداف شعار این هفته، برنامه‌های گسترده، جذاب و متنوعی تدارک دیده شده است که با مشارکت شهرداری تبریز و دستگاه‌های عضو ستاد هفته ملی کودک، برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.