×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 1 آبان 1403  .::.   برابر با : Tuesday 22 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26120 خبر
برای حیوانات ارزش قائلند اما در مورد غزه احساس‌مسئولیت ندارند

به گزارش همنوا به نقل از شبستان، اسقف اعظم گریگور چیفت چیان،  اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان، شامگاه یکشنبه در مراسمی با عنوان «ناله ناقوس» که به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه و سالگرد بمباران «کلیسای قدیس پرفیریوس» توسط رژیم صهیونیستی افزود: وای برمردمی که خود را توسعه یافته می دانند و در کشورهای مختلف جهان برای حیوانات خانگی ارزش قائلند اما در موررد غزه فکر نکرده و احساس مسوولیتی نمی کنند.

وی افزود: در دنیای امروز جای صلح و عدالت عوض شده است و درحالیکه باید ابتدا عدالت و پس از آن صلح باشد و در کشور ایران در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری اول عدالت در اولویت قرار گرفته و پس از آن صلح وجود دارد.

اسقف اعظم چیفت چیان اظهارکرد: در قرن ۲۱ تعجب آورترین چیزی که دردنیا وجود دارد و باوجود پیشرفت هایی که در عرصه علم و دانش صورت گرفته جنگ و مبارزه است و کشورهایی که دست به جنگ و مبارزه می زنند نه تنها پیشرفته نیستند بلکه عقب مانده هستند.

اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با اشاره به شهادت جمعی از مسیحیان سال گذشته در کلیسای «قدیس پرفیریوس» توسط رژیم صهیونیستی گفت: آنها با ویران کردن اماکن مذهبی نمی توانند باعث غیبت خدا از روح ما شوند خداوند در روح بشر است و با ویران کردن اماکن مذهبی از بین نمی رود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.