×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25363 خبر
"بدخیم" در تبریز به روی صحنه می‌رود

به گزارش همنوا، یونس ولی‌پور با اعلام این خبر افزود: این داستان یک تراژدی چهارکاراکتری است که  به موضوع خیانت میپردازد و به صورت فیزیکال( براساس حرکت در بدن) اجرا می شود.
وی با اشاره به نمایش فیزیکال خاطرنشان کرد: زبان بدن یک زبان بین المللی است وقتی ما ابزاری ارتباطی به نام زبان را  از نمایش حذف می کنیم انتقال مفهوم در قالب زبان بدن بازیگر بسیار قوی‌تر شده و مخاطب را متاثر می‌کند.
وی یادآور شد: ماندگاری و اثرگذاری تصویر در ذهن بسیار قوی تر از یک دیالوگ بوده و برداشت مفهوم هر مخاطب در تئاتر فیزیکال متفاوت است.
ولی‌پورهمچنین گفت: نمایش فیزیکال در کشور ما سابقه چندانی ندارد و به نوعی برای مخاطب تازگی دارد ما باید همه تلاشمان را در راستای معرفی این سبک از نمایش انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه تبریز در میان سایر شهرهای کشور در اجرای نمایش در قالب فیزیکال پیشرو است، اظهار کرد: گروه ما هر سال حداقل یک نمایش فیزیکال بر روی صحنه می برد.
کارگردان نمایش "بدخیم" همچنین از تخفیف 20 درصدی بلیط های این نمایش در سه روز اول اجرا خبر داد و گفت: سه روز اول این اجرا شامل 20 درصد تخفیف برای تماشاگران عزیز خواهد بود و در روزهای آتی نیز خرید بلیط به صورت گروهی برای دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به تئاتر نیز شامل 20 درصد تخفیف خواهد بود.
گفتنی است، نمایش بدخیم بر اساس طرحی از یونس ولیپور، نویسنده رضا باقرپور، تهیه کننده یعقوب صدیق جمالی و با بازی رضا باقرپور، سئویمن میرزایی، یاسمین فرهادی، ثمین طهماسبی در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز از 29  تیرماه  ساعت 20 بر روی صحنه خواهد رفت.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مهسا محمدی فرشید، رضا نیک‌خواه، میلاد اسدی در گروه کارگردانی، طراح صحنه، نور و لباس یونس ولی‌پور، اجرای صحنه عباس رنجبر سابق، اجرای نور کوروش صفائی، اپراتور میلاد اسدی، طراح گریم پویا مزمل، اجرای گریم مهسا محمدی فرشید و فرناز محمدنژاد، گرافیک موشن و ویدیو رضا نیک‌خواه و روابط عمومی ندا فرشباف.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش برای تهیه بلیط به سایت www.ebilit.com  مراجعه کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.