×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
امنیت خوبی در مرزهای آذربایجان شرقی برقرار است

به گزارش پایگاه خبری هم نوا،سردار سرتیپ حسین اشتری، در جلسه‌ی جمع‌بندی نهایی بازرسی و نظارت ستادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به رضایت‌مندی مردمی از عملکرد و اقدامات ناجا، اظهار کرد: تحول در امور کلانتری‌ها باید در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار گیرد چراکه خروجی کار کلانتری‌ها باعث افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: هوشمندسازی پلیس کیفیت خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی ناجا را ارتقاء داده و باعث می‌شود تا پلیس مأموریت‌های خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهد که باید در این راستا، نظرات با هدف بهبود هرچه بیشتر وضعیت ارائه شود.

تزریق دُز اول واکسن کرونا در بین پرسنل ناجا

وی با تأکید بر ارتقاء معیشت کارکنان و حل مشکلات پرسنل ناجا، افزود: تقربیا همه‌ی پرسنل ناجا دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و تاکنون هفت مرحله افزایش حقوق داشته‌ایم که امیدواریم تا پایان سال نیز دو مرحله از افزایش حقوق را شاهد باشیم.

سردار اشتری ادامه داد: ساخت ۱۲۰ هزار مسکن در قالب تسهیلات مسکن و ۵۰ هزار واحد مسکونی سازمانی نیز از دیگر برنامه‌ها در حوزه‌ی معیشت کارکنان نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد: تک‌تک کارکنان ناجا باید در طرح واکسیناسیون بیماری کرونا شرکت و این واکسن را دریافت کنند و به خانواده‌های شهدا و متوفیان بیماری کرونا نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی، رضایت فرمانده معظم کل قوا از عملکرد ناجا را مایه‌ی افتخار برای فرماندهان و کارکنان عنوان کرد و گفت: امنیت خوبی در مرزهای آذربایجان شرقی برقرار است و جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال آرامش و حُسن همجواری با کشورهای همسایه است تا از جنبه‌های اقتصادی در مرزها استفاده و بهره‌برداری شود.

فرمانده ناجا ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان و کارکنان انتظامی آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های مختلف مأموریتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آذربایجان‌شرقی با وجود مردمی متدین و انقلابی، نشان داده است که پشتیبان نظام بوده و خواهد بود و مردم عزیز دیار آذربایجان نیز شایسته‌ی بهترین خدمتها هستند.

وی با اشاره به کسب نمره‌ی «خیلی خوب» توس فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در نتایح ارزیابی بازرسی و نظارت ستادی، گفت: اقدام و تلاش در راستای رفع معایب و نواقص احصاء شده، مسیر پیشرفت را فراهم کرده و نوعی حُسن است و نظارت ستادی یک تمرین و رزمایش خوبی برای احراز آمادگی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت به‌صورت دقیق، هماهنگ‌شده، هدفمند و کارشناسی‌شده انجام شود، خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت دقیق و هدفمند، اثربخشی اقدامات را تضمین کرده و بسترساز رشد، پیشرفت و تعالی سازمانی بوده و معایب احصاء شده اصلاح و نقاط قوت نیز تقویت شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی  استان، اشتری در پایان به اولویت‌های ۱۶ گانه ناجا اشاره کرد و گفت: ۱۶ اولویت ماموریتی ناجا امسال به تمامی رده‌ها ابلاغ و ارسال شده است که به‌عنوان یک بسته‌ی کامل در پیشگیری از جرایم و ماموریت‌های انتظامی پیش‌بینی و طراحی شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.