×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
استاندار آذربایجان شرقی: زمان، زمانه عافیت‌طلبی نیست

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر حفظ و حراست از خون شهدا گفت:زمان، زمان عافیت طلبی نیست و نباید غفلت بکنیم. زیرا در جبهه‌ای قرار داریم که اگر غفلت کنیم، سخت‌تر از جبهه جنگ نظامی است.

محمد رضا پور محمدی، استاندار آذربایجان شرقی در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، سخنان خود را با اشاره به ایام محرم و عزاداری مردم تبریز در این روزها آغاز کرد و گفت: تبریز در دهه اول محرم ماه تبدیل به حسینیه شده بود. مردم تبریز امام حسین را الگوی خود قرار داده‌اند همان‌طور که امروز جهان، آزادگی را مدیون حسین است. وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که گرامیداشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست؛ ادامه داد: مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و دوران هشت سال دفاع مقدس جزو افتخارات ما است. پورمحمدی با اشاره به فشارهای کنونی بر مردم ایران گفت: مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است. استاندار آذربایجان شرقی در پایان سخنانش با اشاره به تاکید رهبر مقام معظم انقلاب بر این‌که «نه جنگ می‌شود، نه مذاکره می‌کنیم» خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس نشان دادیم که مقاومت می‌کنیم و دنیا با همه لشگریانش هیچ جسارتی برای حمله به خاک کشورمان نمی‌کند.

لشگر 21 حمزه؛ افتخار آذربایجان است

در این جلسه سردار رئوفی‌نژاد از فرماندهان دفاع مقدس نیز به سخنرانی پرداخت. رئوفی نژاد با اشاره به اهمیت آذربایجان در دفاع مقدس، گفت: نقش آذربایجان در دفاع مقدس با تکیمل و استقرار لشگر ۲۱حمزه تکمیل شد. این لشگر افتخار استان آذربایجان شرقی است. رئوفی نژاد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به شرق و غرب وابسته شد گفت: نظام ما به دنبال استقلال بود و پای خود ایستاده است و با هیچ کس کاری ندارد. وی با اشاره به اقتدار و قدرت بلامنازع ایران اسلامی، ادامه داد: مقاومت در ما روحیه انقلابی، ایثار و فداکاری ایجاد کرد. در دوران هشت سال دفاع مقدس غفلت نکردیم و دفاع ما در برابر هجوم دشمن در عملیات های کوچک و بزرگ در تاریخ ثبت شده است. وی افزود: ما بنیان گذار یک نظام بی‌نظیر پهباد ،موشک های هزار کیلومتری نقطه زن و بنیان‌گذار مدیریت در جبهه بودیم. سردار رئوفی نژاد در پایان سخنانش اضافه کرد: حلقه های مقاومت، حلقه های مقاوم و گسست ناپذیرند. امروز ما تنها نیستیم و پیروزی یمن، روسیه ، لبنان یعنی پیروزی جهموری اسلامی است.

مهدیه اسکندری

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.