×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
اجرای ۴۲ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی

به گزارش همنوا، امیر دریادار رضا عباسی، روز یکشنبه، 27 شهریورماه، در نشست خبری با بیان اینکه گرامیداشت چهل و دومین دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم»، اظهار کرد: امسال از برنامه‌های کلیشه‌ای و تصنعی خارج شده و به اصل محتوا و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به جوانان و نسل جدید هستیم. 

وی ادامه داد: امسال می‌خواهیم نشان دهیم دفاع مقدس چه آثار و برکاتی در طول انقلاب اسلامی داشته است و باید این واقعیت بر همگان روشن شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: محور امسال هفته دفاع مقدس، حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج ولایت مداری و خودباوری دینی است.

عباسی تاکید کرد: برنامه های چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس روز چهارشنبه 30 شهریور ماه با همایش ملی تجلیل رزمندگان که به صورت ویدئو کنفرانس و دیدار با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، کلید می خورد و به صورت رسمی از 31 شهریور در استان آغاز می شود.

وی افزود : نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان و نقش آنها در حال و آینده کشور در طول هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس تبریز برپا می شود.

 وی ادامه داد: علاوه بر رژه نیروهای مسلح و عطرافشانی مزار شهدا، در طول این هفته برنامه های زنده تلویزیونی از شبکه سهند نیز در مزار شهدای گمنام پخش می شود و هر شب یک رونمایی از آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس خواهیم بود.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.