×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 2 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25428 خبر
آسفالت‌ریزی ۱۶ هزار و ۱۵۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

به گزارش هم‌نوا به نقل از شهریار، شهرداری تبریز مطابق رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در دستور کار مناطق دهگانه قرار گرفته است.

شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم  بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

 

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۲۳۳ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.

بر همین اساس مسیرهای ولیعصر، کوی شهدا و... از معابر سطح این منطقه لکه گیری و آسفالت اساسی شدند.

 

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با ۳۲۰ تن آسفالت برای آماده سازی و بهسازی معابر منطقه اقدام کرده است.

بر همین اساس در هفته گذشته کوی دانش، فارابی دوم و کوچه شیرازی و محلات همجوار کوی سهند را از محلاتی نام برد که در هفته گذشته آسفالت ریزی شده است.

همچنین برای رفاه حال شهروندان همچنین کوی بنفشه و عزتی، کوی شبنم زعفرانیه و کوچه ۱۰ متری یاس غربی ویلاشهر نیز در همین مدت آسفالت ریزی شده است.

 

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۳۳۳ تنی در راستای بهسازی معابر و برخی محلات خودم اعم از کوچه چایچیلار در خیابان شهید رضانژاد، کوچه های موسوی و گلشن در بیست متری خیابان شهید منتظری و... اقدام کرده است.

 

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی یک هزارو ۷۷۰  تنی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

بر همین اساس  خیابان‌های ورزش (کوی گل‌ها)، بیمارستان شهید محلاتی، فیضیه شرقی (مقابل کوی قاجار)، توکلی (قم تپه مقابل مدرسه بهروزیه)، کشاورز (ورزشگاه الغدیر)، شهیدان حجتی، فاز اول شهرک نظام پزشکی، حجتی (کوی شهید بخشی بن بست سوم)، شریعتی، اتوبان پاسداران، شهرک اطلس و انقلاب و ... ازجمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

 

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز در هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۳۳ تنی در راستای بهسازی معابر منطقه  اقدام کرده است.

 

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با یک هزارو ۲۸  تن آسفالت جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

حدود ۷۰۰ تن آسفالت ریزی توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در هفته گذشته صورت گرفته است و در این راستا مسیر خیابان راه آهن پشت هتل دریا، مسیر آناخاتون کوی اسعدی، شهرک امام خمینی (ره) محوطه بلوک ۱۱۹و بلوک های ۱۲، ۱۸ و ۲۸ و همچنین قراملک مقابل سازمان فنی و حرفه ‌ای پس از زیرسازی اساسی و قیرپاشی با توزیع حدود ۷۰۰ تن آسفالت، عملیات نهضت آسفالت تدوام یافته است.

همچنین در ادامه آسفالت و ترمیم معابر شهری توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز، عملیات توزیع ۳۸ تن آسفالت در مسیرهای شهرک امام خمینی(ره)، تقاطع غیرهمسطح خطیب، شهید برقی و جاده سنتو صورت گرفته است.

 

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی دو هزار و ۷۱۶  تنی را در مسیرهای حدفاصل پل تراکتورسازی تا میدان شهید چمران، جنب پل رسالت باند کندرو به صورت اساسی و آخماقیه -ابوذر- کوچه مشمولی، شهید مدنی مسیر اصلی، جلالیه خیابان تیمسار فلاحی، میدان امام حسین(ع)، اندیشه اوچمان دوم، دیزل آباد گاراژ بزرگ، خیابان رازی کوی اطلس داده شده است.

این منطقه طی هفته گذشته بیشترین حجم آسفالت ریزی بین مناطق دهگانه را داشته است.

 

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز طی هفته گذشته با یک هزارو ۵۰ تن آسفالت ریزی انجام شده و در این راستا آسفالت ریزی اساسی کوی آزادی راسته کوچه طی هفته اخیر توسط شهرداری منطقه ۸، انجام شده است.

 

منطقه ۹

در راستای ترمیم، تعمیر و اصلاح و احداث معابر سطح حوزه استحفاظی منطقه ۹، هفته قبل عملیات آسفالت ریزی در اولویت فعالیت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار داشته و برخی از معابر این حوزه آسفالت ریزی شد.

بر این اساس، نوار حفاری فتح آباد با ۱۳۱ تن آسفالت، بهسازی شد.

 

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۵۷ تنی را طی هفته گذشته در مسیرهای کوچه های جعفری و مجد آبادی ششگلان، کوچه شریعتی قره باغی برای انجام آسفالت ریزی اساسی و در خیابان کوثر غربی، کوی احرار شهرک ارم، کوی مجلل خیابان سرباز شهید به منظور لکه گیری آسفالت، مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین طی هفته گذشته سه هزارو ۲۷۲ تن آسفالت نیز در سطح اتوبان شهید کسایی، توزیع شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.