×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25247 خبر
آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز

به گزارش همنوا، مهدی یوسفی در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی خوب، پیش بینی می‌کنیم امسال در تعطیلات عید نوروز مسافران زیادی تبریز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

یوسفی افزود: با توجه به اینکه در برهه فعلی افرادی متخصص در سازمان سیما و منظر حضور دارند، انتظار ما نیز از سازمان‌های تخصصی بیشتر است و انتظار داریم کارها به راحتی پیش برود.

او با بیان اینکه با همفکری در خصوص اهمیت موضوع نوروز خود را کنار شما می دانیم، گفت: از المان‌های نوآورانه و خلاقانه استفاده کرده و طرح‌های جدید در ورودی شهرها نصب کنید تا چهره شادابی در شهر ایجاد شود و آثار کرونا از ذهن مردم دور شود.

سرپرست شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع آب در فضای سبز اظهار کرد: بحث آب رفته رفته تبدیل به مشکل اساسی شده و باید طرحی کار شود که بدانیم آیا می توانیم از آب خاکستری در شرق شهر استفاده کنیم؟ باید در شرایط بحرانی برای آبیاری فضای سبز در سمت شرق شهر از این طرح‌ها استفاده کنیم تا از این دوران عبور کنیم.

یوسفی همچنین یادآور شد: باید به جای گل‌های فصلی از گیاهان دائمی استفاده کنیم و به جای چمن از بوته‌های خزنده استفاده شود تا در مصرف آب صرفه جویی انجام گیرد.

او با بیان اینکه مدیرعامل فعلی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز فردی از جنس همین مجموعه است، گفت: به همین دلیل دغدغه خاطری در این زمینه نداریم.

یوسفی بر زیباسازی ورودی‌های شهر نیز تاکید کرد و افزود: برای مناسبت ها و اعیاد پیش رو باید تفرجگاه ائل گلی تزیین و نورافشانی شود تا شادابی، شور و شعف در مردم ایجاد شود.

سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: باید پیگیری‌های لازم جهت آماده سازی پارک‌های مسافر توسط مناطق مختلف شهرداری تبریز برای خدمات دهی شایسته به مسافران در دستور کار قرار گیرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.