×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
اختصاص ۵۱ واحد در دهکده ورزشکاران به کاروان ایران

به گزارش پایگاه خبری هم نوا، پس از برگزاری جلسات متعدد  با کمیته برگزاری بازی‌ها و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته ۵۱ واحد، شامل ۱۱۴ عدد تخت به کاروان ورزشی ایران اختصاص داده شده است.

این تعداد واحد برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم است و در طبقات پنجم تا هفتم ساختمان شماره چهار دهکده ورزشکاران واقع شده است.

رشته‌های دوچرخه سواری، قایقرانی بادبانی جزو این سهمیه و اقامت در دهکده نیست. هم‌چنین ۱۱۲ متر مربع برای دفتر سرپرستی و بخش پزشکی کاروان ورزشی ایران اختصاص دارد و فضایی به مساحت ۸۵ متر مربع جهت برگزاری جلسات مورد نیاز کادر سرپرستی و تیم‌ها در نظر گرفته شد که در طبقه اول ساختمان است.

کاروان ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه ( ۱۱ زن و ۵۷ مرد) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرد به دلیل دوپینگ نماینده کاراته و آسیب دیدگی پریسا جهانفکریان در وزنه برداری ۲  سهمیه را از دست داد و تیم ایران با ۶۶ ورزشکار (۱۰ زن و ۵۶)  راهی توکیو می‌شود.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مرداد در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.