×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
آغاز فیلم برداری نماهنگ "من نایب الزیاره ام"

به گزارش همنوا، حسین باهر با اشاره به اینکه نماهنگ " من نایب الزیاره ام " به مناسبت جشن های زیر سایه خورشید همزمان با سالروز ایام ولادت حضرت امام رضا( علیه السلام) پخش خواهد شد، گفت: این نماهنگ به صورت داستانی با فضایی از کرامات حضرت امام رضا (ع) و نگاه امیدوارانه به عنایت پدرانه امام رئوف خواهد بود.

باهر با اشاره به عوامل که برای تولید این نماهنگ همکاری می کنند، اظهار داشت: نماهنگ من نایب الزیاره ام کاری مشترک از شبکه جوانان رضوی و گروه فرهنگی مذهبی آئینه بوده و در تولید این اثر بهرام نوبری و ثمین آقا محمدی به عنوان بازیگر، علی مجید پور بازیگردان، امیر علی حیدرزاده گریم، مسعود مختاری مدیر صحنه و برنامه ریزی، علیرضا سلمان پور مدیر تصویر برداری و تدوین، جمال حسین پور توانا مدیر تولید همکاری دارند.

کارگردان نماهنگ من نایب الزیاره ام افزود: این اثر روایتگر کرامات و نجواگر مدایح رضویه در فضایی عاشقانه وعارفانه است و شعر این مدیحه‌ی پرسوز، توسط شاعر جوان اهل بیت (ع) مرتضی طوسی با تلفیق شعر شاعر مطرح مرثیه سرای آذربایجان مرحوم سید رضا حسینی متخلص به سعدی زمان روایت شده است.

باهر یادآور شد: این نماهنگ برای میلاد امام رضا (علیه السلام) آماده می‌شود و همزمان در این روز با سعادت در فضای مجازی و توسط رسانه‌های الکترونیکی منتشر و برای بهره مندی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.