×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Thursday 25 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25395 خبر
آغاز عملیاتی نمودن طرح ضربتی نگهداشت شهری با محوریت اصلاح معایب آسفالت  

سامان احمد زاده در این جلسه با اشاره به تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز مبنی بر اجرایی نمودن طرح ضربتی نگهداشت شهر تبریز گفت: باید طبق برنامه ریزی  صورت گرفته هرچه سریعتر نسبت به عملیاتی نمودن این طرح با محوریت اصلاح معایب آسفالت در سطح شهر اقدام نماییم.
وی افزود: بایستی تلاش و فعالیت خود را مضاعف نماییم تا بتوانیم کیفیت راه ها را با آسفالت ریزی های مناسب بالا ببریم و این مهم زمانی محقق می شود که برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری های کار آمد و تلاش معاونین در زمینه ی اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری با همت مضاعف صورت گیرد تا در این زمینه به نوعی انقلابی دراصلاح معایب آسفالت معابر شهر تبریز صورت گیرد .
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح که با مشارکت اکیپ های آسفالت معاونت خدمات شهری و اکیپ های  آسفالت معاونت عمرانی انجام خواهد شد نظارت صحیح و مستمر جزء وظایف اصلی ناظرین عمرانی خواهد بود و همچنین تعیین محل هایی که مورد اولویت جهت لکه گیری و رفع ایرادات آسفالت می باشد توسط معاونت های عمرانی مناطق شهرداری تعیین خواهد شد.
احمد زاده همچنین افزود: جهت اجرای بدون وقفه پروژه های آسفالت، آسفالت مورد نیاز برای پروژه ها توسط سازمان عمران تولید شده و جهت ارتقاء کیفیت اجرای عملیات آسفالت ریزی ،تمامی مناطق باید مراحل اجرای آسفالت از قبیل زیر سازی و روسازی را  به درستی انجام دهند.
وی مجددا ضمن یادآوری به معاونین فنی و عمرانی مناطق بر انجام وظایف محوله به ناظرین عالی پروژه ها بر لزوم نظارت مستمر اجرای آسفالت کارگاه های امانی توسط دستگاه نظارت عمرانی مناطق تاکید کرد.
جانشین معاون فنی و عمرانی درادامه با تاکید به استفاده از تکنولوژی و روش های نوین در اجرای آسفالت گفت: از همکاران شهرداری تبریز انتظار می رود تا اگر در این زمینه پیشنهاداتی در راستای استفاده از تکنولوژی های نوین در بحث زیرسازی و روسازی آسفالتی و یا غیر آسفالتی دارند ارائه نمایند  
احمدزاده همچنین در این جلسه به مواردی از قبیل اجرای پروژه های کفپوش در معابر زیر 16 متر، درزگیری آسفالت، آسفالت اساسی، استفاده از نیروه های مجرب، استفاده از کاورهای مخصوص مختص اکیپ های آسفالت، برگزاری کلاس های آموزشی آسفالت و ... تاکید نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.