×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
گزارش تخلفات در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی به صحن مجلس ارسال می‌شود

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: کمیسیون اقتصادی عصر امروز بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر «اعمال ماده 234 ناظر بر تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق ایران» را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پیرو بررسی موضوع مذکور، وزیر صمت و مسئولینی از دستگاه‌های مختلف اعم از کمیسیون عالی نظارت و برخی از نمایندگان درخواست کننده این تقاضا، در جلسه حاضر شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مقرر شد تا تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی ایران به کمک دستگاه‌های مسئول استخراج و وزارت صمت و شورای عالی نظارت هم نظرات خود را در این رابطه جمع بندی و اعلام کنند، گفت: پس از طی این مراحل گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه نیز متعاقباً تدوین و تکمیل خواهد شد.

طغیانی تاکید کرد: در حال حاضر کمیسیون، پیگیری‌های لازم را در تکمیل گزارش اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس پیرو تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی از مسیرهای پیش بینی شده مدنظر قرار داده و امیدواریم به زودی این گزارش جمع بندی و نهایی و نهایتا به صحن علنی ارسال شود.

منبع:تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.