×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Wednesday 8 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25457 خبر
کنگره ملی فرهنگ و هنر سپاه در تبریز آغاز به کار کرد

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، دبیر ستاد برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه در این مراسم، لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فرهنگ و هنر از جمله اهداف برگزاری این کنگره است، گفت: برگزاری این کنگره در 40 سالگی انقلاب در نوع خود یک پدیده است، چرا که ظرفیت‌های متعدد مداحان، شاعران و هنرمندان سپاهی رونمایی می‌شود.
سرهنگ پاسدارعلیرضا رجبی با بیان این‌که قبل از شروع این کنگره، عازم زیارت مزار شهدا شده و با شهدای والا مقام تجدید میثاق کردیم، گفت: در ابتدای شروع این کنگره، هشتمین همایش فرهنگ‌یاران مداح سپاه پاسداران برگزار شده و در بعد از ظهر امروز نیز هفتمین کنگره شعر سپاه برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که اولین روز کنگره در پارک شمیم پایداری برگزار می‌شود، گفت: آیین اختتامیه کنگره و آیین بزرگداشت چهل سالگی انقلاب نیز از صبح تا ۱۲ ظهر در تالار همایش مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر این‌که تبریز، مهد شعر، مداحی و هنر است، خاطرنشان کرد: در این کنگره فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های هنری و ادبی آذربایجان شرقی نیز اختصاص داده می‌شود.
مسئول اداره تبلیغی هنری سپاه پاسداران در ادامه ضمن قدردانی از میزبانی سپاه عاشورا برای این کنگره گفت: در این رابطه 10 کمیته در سپاه عاشورا شروع به کار کرد و از مرداد ماه کار خود را جهت میزبانی از این کنگره شروع کرد.
مراسم افتتاحیه کنگره و همچنین سه بخش اول جشنواره "همایش مداحان، همایش شعر و جشنواره فرهنگی و هنری سپاه " 10 و 11بهمن ماه از ساعت 8 صبح در باغ موزه دفاع مقدس تبریز(پارک شمیم پایداری) و مراسم اختتامیه کنگره و گرامیداشت 40 سالگی انقلاب نیز روز جمعه 12 بهمن از ساعت 8 الی 12 ظهر در تالار همایش مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.