×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
همانطور که قراباغ از اشغال آزاد شد، فلسطین نیز از لوث وجود اشغالگران آزاد خواهد شد. 

سید عباس موسوی در گفتگو با برنامه "آچیق سوز" رادیو آذری برون مرزی تبریز  با تبریک سالروز آزادی خرمشهر به دست ارتش و سپاه اسلام و مصادف شدن سالروز این عملیات پرافتخار با  پیروزی های اخیر مردم مظلوم فلسطین گفت: "  همانطور که مطلع شدید اخیرا سفیر  رژیم جعلی صهیونیستی در جمهوری آذربایجان گستاخی را مرتکب شد علیه ملت‌های مسلمان و علیه برادران شیعه و علیه مردم ایران و علیه مردم آذربایجان که ضروری بود پاسخ مناسبی دریافت کند که این پاسخ را دریافت کرد.  هر جا رژیم‌صهیونیستی پا می‌گذارد جز تفرقه ، تشتت و ناامنی چیزی به بار نمی آورد و همینطور  می بینیم که در این منطقه هم قطعا با نیت سوء  حضور دارند و  در حال ایجاد شکاف بین ملت‌های مسلمان و مردم  منطقه هستند.  البته این هشیاری  در بین دولت‌ها و ملت‌های منطقه به ویژه مردم ایران و جمهوری آذربایجان وجود دارد که اجازه ابراز وجود را به این ناوجود ها نمی دهند.  صهیونیست ها  همان هایی هستند  که تاریخشان سراسر  غصب و اشغالگری و تجاوز است و با این حال  با مظلوم‌نمایی سعی کردند که وارد این منطقه بشوند و متاسفانه شاهد هستیم که اقداماتی را انجام می دهند که با روحیه مردم مسلمان و ملت های این منطقه سازگار نیست."
عباس موسوی افزود:"سخنان اخیر سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان،  مثل همه مواضع و سیاستهایشان و  مثل  همه اقداماتشان  تفرقه افکنانه بود و  سعی کرد که در این جنگ نابرابر اخیر که خوشبختانه با پیروزی ملت‌های مسلمان و مقاومت منطقه و مردم مظلوم و غیرتمند فلسطین به ویژه غزه الحمدالله خاتمه پیدا کرد و البته با  دفاع مشروع  مردم فلسطین همراه بود، مظلوم نمایی کند  و مردم مسلمان و شیعه و غیور جمهوری آذربایجان را مخاطب کرد که با صهیونیست ها همدردی کنند! و رو کرد به جمهوری اسلامی ایران که اسراییل هر ضربه ای  می خورد،  از ایران هست و از گروه هایی که ایران از آنها حمایت می کند.  البته جمهوری اسلامی ایران هیچ ابایی ندارد که بگوید از مردم مظلوم و گروه‌هایی که در حال دفاع از خودشان هستند، حمایت می کند.  تا اشغال هست ، این حمایت‌ها ادامه خواهد یافت و وظیفه دینی و شرعی همه مسلمانان در جهان و مسلمانان ایران و جمهوری آذربایجان است  که به  ندای مظلوم لبیک بگویند و به یاری  مظلومان بشتابند و با هر امکاناتی که دارند از آنها حمایت کنند.  " 
سفیر  ایران در باکو افزود:" جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده و نشان داده که هر جا اشغال باشد و هر جا خطر برای تمامیت ارضی کشور های اسلامی باشد،  خودش را مسئول دفاع می داند و از هر طریق ممکن حمایت خواهد کرد و علیه اشغالگران اقدام خواهد کرد و این نمونه اخیر هم که همه شاهد بودند که در زمانی که مقام معظم رهبری در خصوص خاک  اسلام بودن قراباغ در ۱۷ ربیع تاکید فرمودند و  بر ضرورت بازگشت تمامی سرزمین‌های اشغالی جمهوری آذربایجان به عنوان خاک اسلام به این کشور و  به مردم این کشور و به  دولت این کشور تاکید کردند،  این نمونه است  که اشغال  علیه ملت‌های مسلمان قابل دوام نیست و  مسلمانان زیر بار اشغالگری و ظلم و تجاوز نخواهند رفت.  هرچند  ممکن است چند صباحی برخی کشورها و  برخی قدرت‌های پوشالی با حمایت‌های بین‌المللی مناطقی را اشغال کنند، اما دیر یا زود باید این مناطق را به صاحبان اصلی  که مسلمانان هستند، پس بدهند.  واقعه ای که در قراباغ به عنوان خاک اسلام افتاده و انشاالله به زودی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم با همت مردم فلسطین و با حمایت همه کشورهای اسلامی این اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاء‌الله این پیروزی نیز دیر  نخواهد بود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.