×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Monday 13 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25478 خبر
هر سه روز، یک مدرسه تحویل آموزش‌و‌پرورش داده‌ایم

به گزارش همنوا، فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: علیرغم تمام چالش‌های اعتباری موجود، رکورد دیگری که در سال جاری از سوی اداره کل نوسازی استان جابجا شد، به طوری که هر سه روز یک مدرسه تحویل آموزش و پرورش دادیم که نتیجه همکاری و همدلی همه دست اندرکان و خیران بود و تلاش خواهیم که تا ۲۴۰ پروژه باقیمانده را هر چه سریع تر تحویل دهیم .

فرهودی با بیان اینکه در سال جاری ۹۰۰ میلیارد ریال تجهیزات به مدارس استان تامین و ارسال کردیم، گفت: در مرداد ماه ۱۴۰۲ بزرگ‌ترین تجهیزات آموزشی فضاهای آموزش استان در قالب بزرگترین کاروان تاریخ جمهوری اسلامی به اقصی نقاط استان از استان آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب ۱۵۶ کامیون به مدارس استان ارسال گردید .

وی ادامه داد: در ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به اقصی نقاط استان ارسال شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: عقیده داریم تجهیز هنرستان، ارتباط مستقیم با کاهش نرخ بیکاری در استان دارد و برای سال های بعدی، رقم بیشتری برای تجهیز هنرستان های استان در نظر خواهیم گرفت.

فرهودی عنوان کرد: توانسته‌ایم طی سال جاری ۱۰۵۸ میلیارد تومان تعهد خیری را جذب کنیم و برای کاهش نارضایتی خیرین تصمیم گرفتیم تا در هیچ پروژه‌ی مشارکتی ساخت مدرسه شرکت نکنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.