×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26082 خبر
نامگذاری دو مدرسه به نام شهید‌آل‌هاشم و شهید‌رحمتی

به گزارش همنوا، رضامراد صحرایی در حاشیه افتتاح مدارس جدید در قالب مصوبات سفر شهید رئیسی در آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز بیش از ۲۰‌ مدرسه در تبریز و شهرستان‌های اطراف آن افتتاح می‌شوند این افتتاح‌ها از برکت‌های سفر آیت الله رئیسی به تبریز است.

وی ادامه داد: به‌زودی مدرسه‌ای به نام شهید آیت الله آل هاشم و یک مدرسه نیز به نام استاندار شهید آذربایجان شرقی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به اقدامات انجام گرفته خوشبختانه در آذربایجان شرقی شاهد افزایش فضاهای ورزشی هستیم، ما در دولت سیزدهم ۷۲۰۰ مدرسه تحویل ملت شریف ایران داده و به دولت چهاردهم نیز ۸۰۰ مدرسه در حال ساخت تحویل داده‌ایم که امیدواریم همین سنت مدرسه سازی در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: جذب نیروی انسانی در آذربایجان شرقی در این مدت به طور بی‌سابقه‌ای از جذب نیروی دو وزارتخانه بیشتر بوده است.

صحرایی تاکید کرد: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم سالانه ۳۲ هزار نفر جذب دانشگاه فرهنگیان شده و ۳۳۰ هزار ردیف استخدام ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این سال گذشته اینکه ۷۰ درصد کل استخدام‌ها مربوط به آموزش و پرورش بود، تاکید کرد: چیزی بیش از ۱۵۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش شده‌اند که حرکتی بزرگ برای رفع کمبود معلم در کشور بوده است.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی با متراژ ۱۸۰۲ متر مربع و محوطه ۳۷۸۴ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان به همت اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ با حضور وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین کشوری و استانی در شهر جدید سهند افتتاح شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.