×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
قیمت گل روز مادر نجومی شد/ فروش دسته گل 23 میلیون تومانی!

به گزارش همنوا، بررسی‌ها نشان می‌دهد در آستانه روز مادر قیمت دسته گل هم نجومی شده است؛ به طوری که قیمت یک شاخه گل پرطرفدار مانند گل رز حدود 48 هزار تومان قیمت خورده است. قیمت یک شاخه گل ارکیده نیز بیش از 500 هزار تومان خرج بر‌می‌دارد.

یک فروشگاه آنلاین فروش گل وگیاه، قیمت یک باکس گل رز قرمز را به مناسبت روز مادر با تخفیف، یک میلیون و 93 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین یک دسته گل رز قرمز 18 شاخه‌ای نیز در این سایت، با قیمت 575 هزار تومان در حال فروش است؛ به عبارتی قیمت هر شاخه گل رز قرمز 31 هزار تومان آب می‌خورد. لازم به ذکر است که قیمت گل رز قرمز بسته به طراوت، سایز و کیفیت آن، متفاوت خواهد بود.

هر چند در این سایت‌ها تخفیف‌هایی هم برای روز مادر در نظر گرفته‌اند اما همچنان قیمت این دسته‌ گل‌ها به طرز باورنکردنی بالاست.

قیمت دسته گل با طلا برابر شد!

در این سایت، قیمت یک باکس گل «می شان» به مناسبت روز مادر با قیمت یک میلیون و 978 هزار تومان در حال فروش است؛ قیمت این دسته گل با قیمت یک گرم طلای 18 عیار برابری می‌کند!

البته در این سایت دسته گل‌هایی با قیمت بالاتر نیز یافت می‌شود. برای مثال یک باکس گل، همراه با گیاه ارکیده هشت عددی که برخی اقلام تزئینی در آن جایگذاری شده، حدود دو میلیون و 320 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بررسی سایت‌های فروش گل نشان می‌دهد که قیمت یک باکس گل از 500 هزار تومان آغاز می‌شود و به سه میلیون تومان نیز می‌رسد.

هر چند قیمت دسته گل از باکس گل ارزان‌تر است اما قیمت اغلب دسته‌گل‌ها که در سایت‌های آنلاین در حال فروش است بین 800 تا یک میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت‌های نجومی در بازار گل و گیاه

اما ماجرا به همین جا ختم‌ نمی‌شود و همچنان به قیمت‌های عجیب‌تر نیز برخواهیم خورد؛ برای مثال در یک سایت فروش آنلاین دیگر، یک دسته گل رز قرمز هلندی 300 شاخه‌ای، 23 میلیون و 710 هزار تومان قیمت خورده است! قیمت همین دسته گل با 120 شاخه گل رز قرمز، 9 میلیون و 710 هزار تومان آب می‌خورد؛ یعنی شاخه‌ای حدود 81 هزار تومان!

در مثالی دیگر، دسته گل 160 شاخه‌ای گل رز قرمز و سفید، با قیمت هفت میلیون و 510 هزار تومان در حال فروش است.

یا یک دسته گل 60 شاخه‌ای گل رز هفت رنگ، دو میلیون 920 هزار تومان قیمت دارد؛ یعنی قیمت هر شاخه گل بیش از 48 هزار تومان آب می‌خورد.

هر چند اغلب این سایت‌ها تخفیفاتی به مناسبت روز مادر قائل شده‌اند اما خرید گل و گیاه از این سایت‌ها هزینه میلیونی دارد.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.