×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
قتل فجیع مرد تبریزی در ویلای قاتل ثروتمند / جسد تکه تکه شده را آتش زدم!

به گزارش همنوا به نقل از رکنا، دوشنبه 6 تیرماه سال جاری بود که گزارش مفقودی مردی جوان در یکی از محلات تبریز به کارآگاهان پلیس آگاهی استان گزارش شد. به دنبال این گزارش، کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را برای پیدا کردن ردی از این مرد جوان آغاز کردند.

کارآگاهان در قدم اول سراغ همسر فرد مفقود شده رفتند تا شاید به سرنخ هایی برسند. زن سراسیمه مقابل کارآگاهان نشست و گفت: " آخرین تماسی که با شوهرم داشتم، دوشنبه 6 عصر بود؛ اما بعد از آن تماس، دیگر خبری از وی نشد. بسیار نگران شوهرم هستیم"

وی همچنین دوست صمیمی همسر خود را به عنوان مظنون اصلی پرونده به کارآگاهان معرفی و علت ادعاهای خود را وجود مسائل مالی سنگین بین همسرش و دوست وی عنوان کرد.

متهم پرونده قصد فرار به ترکیه را داشت

با اظهارات همسر مرد جوان، کارآگاهان به سراغ مرد جوان رفتند و تنها بعد از یک هفته از وقوع جرم، در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری وی در حالی که به همراه مادرش قصد فرار به کشور ترکیه را داشت، شدند. متهم جوان در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از دوست خود شد؛ اما وقتی تمام شرایط را برعلیه خود دید، لب به اعتراف گشود و این گونه اظهارات خود را در مقابل کارآگاهان و نیز بازپرس پرونده بیان کرد:

"بله من او را به قتل رساندم چرا که بین من و او مسئله مالی بزرگی بود و تنها راه تصاحب تمام پول ها، از بین بردن وی بود چرا که من می خواستم تمام آن پول ها را تصاحب کنم. بنابراین با نقشه از قبل تعیین شده، او را به ویلای خصوصی خود در اطراف تبریز برده و او را به قتل رساندم و برای این که ردی از خود در این جنایت به جا نگذارم جسد را با قمه تکه تکه کرده و آن را به بیابانی در اطراف تبریز برده و آن را کاملا سوزاندم. بعد از سوزاندن جسد ، مابقی آن که مقداری استخوان و... بود را در چاهی در همان بیابان دفن کردم؛ اما هرگز فکرش را نمی کردم ماجرا لو برود و این گونه گرفتار شوم."

به دنبال اظهارات متهم، کارآگاهان در محل گفته شده حاضر و بقایای جسد را کشف کردند و تحویل پزشکی قانونی دادند.

گزارش رکنا حاکی است، هم اکنون این متهم در اختیار قانون قرار دارد و منتظر اجرای قانون است.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.