×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
فوتبال تبریز باید از مجاورت کشورهای اروپایی نهایت استفاده را ببرد

به گزارش هم نوا به نقل از فارس، علی خادم، دروازه‌بان سابق تیم عقاب تبریز و نیروی زمینی تهران، اظهار داشت: فوتبال جمهوری آذربایجان هر چند در بین قدرت‌های اول اروپا جایی ندارد، اما به دلیل مسابقات متعدد با تیم‌های اول اروپایی، روز به روز شاهد پیشرفت فوتبال این کشور هستیم.

وی که عضو باشگاه رکورد باکو آذربایجان است، افزود: در سال‌های اخیر هر چند فوتبالیست و فوتسالیست‌های زیادی از تبریز در لیگ‌های جمهوری آ‌ذربایجان حضور داشتند، اما باید به این مقدار اکتفا نکرده و حضور در کشور جمهوری آذربایجان سکویی پرتاپ برای رفتن به تیم‌های مطرح اروپایی تلقی گردد.

دروازه‌بان سابق تیم عقاب تبریز و نیروی زمینی تهران گفت: حتی معتقدم تجربه فوتبال در کشوری جمهوری آذربایجان می‌تواند به ارتقا سطح فوتبالیست‌های کشورمان منجر شود که نمونه آن پیمان بابایی است که بعد از حضور در کشور جمهوری آذربایجان، شاهد تحول مثبت در سطح بازی وی هستیم.

علی خادم افزود: فوتبال اروپا متکی به نظم و دانش نوین بوده و به همین جهت شاهد هستیم کشوری آسیایی قزاقستان حاضر است در اروپا برابر حریفانش از این قاره مغلوب شود و جزو تیم‌های درجه 4 اروپا قرار گیرد، اما در آسیا به عنوان تیمی قدرتمند حضور نداشته باشد. به همین جهت معتقدم می توانیم به شکل سیتماتیک نهایت استفاده از همسایگی از کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه کرده و موجبات ارتقا فوتبال تبریز از لحاظ سطح فنی شویم.

وی که از سال گذشته در باشگاه ورزشی رکورد باکو بازی می‌کند به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته در باکو سنگربانی کند گفت: در حال حاضر برای اینکه امادگی خود از دست ندهم در تمرینات تیم محتشم تبریز حضور دارم و از این بابت از آقای مهندس مهدی‌زاده مالک این باشگاه نهایت تشکر را دارم.

علی خادم، متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت 4 سال است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی این تیم ها را بر عهده دارد.

او همچنین به عنوان لژیونر ایرانی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول است.

علی خادم که سابقه حضور در تیم‌های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در پرونده دارد مورد توجه مدیران باشگاه های جمهوری آذربایجان قرار گرفت. او ابتدا با عقد قراردادی به تیم یاسامال باکو پیوست و پس از حضوری موفقیت‌آمیز در این تیم، با تیم خزر باکو به توافق رسید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.