×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25241 خبر
فسخ قرارداد فدراسیون والیبال با «ایگور کولاکوویچ»

به گزارش همنوا به نقل از مهر، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان مسئولان کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفتند سی و دومین دوره بازی‌های المپیک که قرار بود مرداد سالجاری به میزبانی توکیو ژاپن برگزار شود را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق بیندازند.

 

هر چند هنوز به طور دقیق زمان برگزاری جدید بازی‌های المپیک مشخص نشده است اما تعویق یکساله این بازی‌ها معادلات بسیاری از رشته‌های ورزشی را برهم زده است. در این میان برخی تیم‌های ملی ایران هم باید در برنامه ریزی برای حضور در المپیک تجدید نظر کنند.

 

یکی از رشته‌هایی که با این اتفاق مواجه خواهد شد فدراسیون والیبال است که قرارداد «ایگور کولاکوویچ» را تا پایان بازی‌های المپیک منعقد کرده بود. حالا که این بازی‌ها به تعویق افتاده است، مسئولان فدراسیون والیبال هم تصمیم به فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی گرفته اند.

 

کولاکوویچ که در زمان حضورش در تیم ملی ایران تلاش کرد ارتباط با بازیکنان و اهالی والیبال را به بهترین شکل ممکن برقرار کند در رسیدن به اهدافش موفق نبود و هر چند تیم ملی ایران را برای دومین بار به المپیک برد، اما انتقادات از عملکرد وی به حدی بود که پس از صعود ایران به المپیک او ناچار شد به مخالفانش علامت «هیس» را نشان دهد.

 

انتشار این تصویر از سرمربی تیم ملی ایران پس از صعود به المپیک واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و پرده از اختلاف زیاد وی با برخی اهالی والیبال برداشت. حالا با توجه به تعویق بازی‌های المپیک و اینکه تیم ملی ایران تا چند ماه آینده هیچ برنامه‌ای در پیش ندارد، مسئولان فدراسیون والیبال تصمیم به فسخ قرارداد مسالمت آمیز با این مربی گرفته اند.

 

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که فدراسیون والیبال در نامه‌ای به کولاکوویچ این موضوع را به وی که در کشورش به سر می‌برد اعلام کرده و در انتظار پاسخ نهایی این مربی است. با این حال فسخ قرارداد قطعی به نظر می‌رسد و با شرایطی که والیبال دارد، باید منتظر مذاکره فدراسیون با سرمربی جدید برای رویدادهای پیش رو بود.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.