×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Monday 20 May 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25513 خبر
فرمانداری تبریز کارمندان را قال گذاشت!

به گزارش همنوا، کارمندان تبریز امروز دقایقی پس از ورود به اداره و انگشت‌زنی، متوجه شدند که وقت اداری امروز از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، چرا که فرمانداری شهرستان تبریز اعلام کرده، برای کاستن از بار ترافیک شهری و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد فعالیت ادارات و سازمانها در این شهرستان امروز شنبه ۱۶ دی ماه با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد!

اطلاعیه فرمانداری تبریز، هیچ مرجعیت خبری ندارد، چرا که در سایت رسمی فرمانداری اثری از این خبر نیست. کانال ایتای فرمانداری تبریز (با 136 عضو) 20 دقیقه مانده به آغاز ساعت اداری، این خبر را منتشر کرده و سامانه کارمندی ادارات نیز آن را بازنشر کرده‌است. اما طبیعی است که در چنین مواقعی، کارمندان –به خصوص افرادی که مسیر دوری دارند- نیم‌ساعت زودتر از خانه بیرون می‌زنند. هیچ کارمندی، صبح اول وقت پس از بیدار شدن، کانال ایتای فرمانداری تبریز یا سامانه اداری را چک نمی‌کند. حتی خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا آذربایجان شرقی) این خبر را 10 دقیقه بعد از آغاز وقت اداری درج کرده است.

فرمانداری تبریز می‌توانست این اطلاعیه را با هماهنگی هواشناسی، شب گذشته منتشر کند. اما مشکل اینجاست که روی پیش‌بینی‌های هواشناسی‌ آذربایجان‌شرقی هم نمی‌توان چندان حساب کرد.

جدا از نحوه اطلاع‌رسانی، تصمیم فرمانداری در تعطیلی 2 ساعته ادارات، به رغم بارش ساده و هوای نسبتاً مطلوب، جای تعجب دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.