×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
طرح استیضاح وزیر ورزش امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: جمعی از نمایندگان مجلس در پی مشکلات موجود در وزارت ورزش طرح استیضاح آقای گودرزی را آماده کردند و تا روز گذشته این طرح 32 امضاء داشت.

وی برهمین اساس اضافه کرد: در جلسه علنی امروز مجلس نیز جمع‌آوری امضاء برای این طرح ادامه خواهد داشت و سپس تقدیم هیئت رئیسه می‌شود تا زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

این نماینده مجلس عزل و نصب‌های غیرکارشناسی، عدم رعایت صلاحیت در انتخاب مدیران، عدم نظارت بر قراردادها و دلال بازی‌ها، عدم توجه به ورزش همگانی در کشور، عدم نظارت بر نحوه فعالیت مربیان خارجی و دخالت در عزل و نصب‌های فدراسیونی را از جمله محورهای استیضاح وزیر ورزش برشمرد.

به گزارش تسنیم، خرداد ماه سال جاری نیز زمزمه استیضاح محمود گودرزی در راهروهای مجلس به گوش رسید و طبق گفته برخی نمایندگان حدود 30 نماینده پای طرحی را امضاء کرده بودند که بر اساس آن وزیر ورزش و جوانان در معرض استیضاح قرار می‌گرفت.

در آن زمان نیز موافقان استیضاح معتقد بودند که عملکرد گودرزی در مدت حضورش در راس وزارت ورزش قابل دفاع نبوده و او باید پاسخگوی عملکرد ضعیفش باشد.

طرح استیضاح وزیر ورزش در دو ماه پیش به نتیجه‌ای نرسید و از سوی متقاضیان استیضاح پیگیری نشد؛ لذا باید دید این‌بار سرنوشت این استیضاح به کجا می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.