×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25410 خبر
سورپرایز ناخوشایند برای حریف ایران

به گزارش هم‌نوا به نقل از همشهری آنلاین، تیم های ملی ایران و بلغارستان فردا و در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند. رسانه segabg این کشور در خبری از مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی این کشور خبر داده است.

این رسانه نوشته است: یک سورپرایز ناخوشایند دیگری برای ملادن کرستایچ، سرمربی تیم ملی بلغارستان رقم خورد. در تمرین دیروز مشخص شد که مارتین مینچف، مهاجم تیم اسپارتا پراگ به دلیل آسیب دیدگی دو دیدار برابر ایران و مونته‌نگرو را از دست خواهد داد.

در حال حاضر مشخص نیست که جانشینی برای او به تیم ملی دعوت شود یا خیر. این سومین بازیکنی است که از لیست اعلام شده اولیه خارج می شود. پیش از این مشخص شد پتکو هریستوف دچار آسیب دیدگی شده و نیکولا ایلیف برای کمک به تیم ملی جوانان، از اردو خارج شد. در نهایت، کریستین دیمیتروف به جای هریستوف به تیم ملی دعوت شد.جدای از آن،

ملادن کرستایچ تصمیم گرفت تا مصدومان قبلی نظیر اسوتوسلاو ووتسف (اسلاویا)، مارین پتکوف (لوفسکی) و آنتون ندیالکوف (لودوگورتس) و فیلیپ کراستف را که پس از انتقال به لس آنجلس در تمرینات تیم جدیدش دچار مصدومیت شده بود را دعوت نکند.

با این حال سایر ملی پوشان در تمرین حضور پیدا کرده و برخی از آنها روز گذشته با رسانه ها صحبت کردند و در آستانه بازی ها ابراز خوش بینی کردند. لوکاس پتکوف که به تازگی ملی پوش شده است گفت: احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم توانایی هایم را نشان دهم و در این دو مسابقه به تیم کمک کنم. حضور در اینجا برای من افتخار است. امیدوارم اولین دقایقم را برای بلغارستان ثبت کنم." این بازیکن عضو تیم آگزبورگ در بوندس لیگا آلمان است اما به صورت قرضی در گروتر فورت بازی می کند.

دیمیتار میتوف دروازه بان تیم "سنت جانستون" اسکاتلند که او نیز برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده، گفت: این رویای من از کودکی بوده و اکنون به واقعیت تبدیل خواهد شد و حالا باید خودم را به کادرفنی ثابت کنم که شایسته حضور در تیم ملی هستم.امیدوارم اگر به من اعتماد شود دروازه ام را بسته نگه دارم. بیشتر بازیکنان را در تلویزیون دیده ام و شخصاً همدیگر را نمی شناختیم. دروازه بانان جوان باکیفیت زیادی در این تیم حضور دارند. هر کسی که دروازه بان اومل تیم ملی بلغارستان باشد، دو نفر دیگر از او حمایت خواهند کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.