×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
زیرساختهای ورزشی آذربایجان غربی توسعه یابد

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری ظهر امروز در دیدار با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال 90 ارومیه، حمایت خود را از این تیم اعلام و اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم، تیم فوتبال 90 ارومیه به عنوان نماینده استان در لیگ دسته اول را کمک و همراهی کنیم.
وی افزود: در راستای حمایت از تیم فوتبال 90 ارومیه، مذاکراتی از جمله با سازمان منطقه آزاد ماکو صورت گرفته که امیدواریم این مذاکرات نتیجه بخش بوده و منجر به ارتقای جایگاه تیم شود.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی در استان افزود: متاسفانه زیرساخت های ورزشی استان با مشکل روبروست و باید تلاش کنیم که شاخص های این بخش را بهبود بخشیم.
شهریاری گفت: متاسفانه در تمام رشته های ورزشی در استان مشکلات زیرساختی داریم که در تلاش هستیم تا حد امکان این مشکلات برطرف شود.
بهاری مدیر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه نیز در این دیدار با تشکر از حمایت های استاندار آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با حمایت هایی که از سوی مقام عالی استان صورت گرفته پرچم فوتبال استان را برافراشته نگه داریم.
وی در خصوص حمایت های استاندار آذربایجان غربی از تیم 90 ارومیه نیز گفت: ما در تیم 90 ارومیه در شروع کار با چالش روبرو بودیم و کسی حمایتی نمی کرد که با همت و غیرت بچه های تیم و حمایت های استاندار محترم توانستیم از فراز و نشیب ها عبور کنیم؛ استاندار آذربایجان غربی بهتر از بومی های استان از تیم حمایت کرده است.
در پایان این دیدار، توپ امضا شده تیم فوتبال 90 ارومیه به پاس حمایت های استاندار آذربایجان غربی به وی تقدیم شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.