×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 31 فروردین 1403  .::.   برابر با : Friday 19 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25368 خبر
رفع مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز

به گزارش همنوا، موسی خلیل الهی در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، در رابطه با بررسی مشکلات شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: یکی از رویکردهای دادگستری استان و برنامه‌های محوری قوه قضائیه کمک به دولت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: پتروشیمی تبریز یکی از واحدهای موفق و ارز آور استان بوده و نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می‌کنند و این موضوع قابل قدردانی است.

وی با بیان این‌که تولید و اشتغال اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تعطیل کردن یک واحد تولیدی راه حل و چاره کار نیست و باید با ارائه برنامه‌ای دقیق ضمن پیشگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و اشتغال مشکلات را رفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی، گفت: فلسفه ایجاد شهرک‌های صنعتی ارائه زمین مناسب با زیر ساخت‌های کامل به تولید کننده واقعی است.

خلیل الهی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سوء استفاده از مسائل بوده و با ورود به شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید زمین می‌کنند اما نه با هدف ایجاد واحد تولید و اشتغال زایی بلکه به دنبال گذشت مرور زمان و انتقال به غیر هستند و این موضوع غیرقابل قبول است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.