×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 27 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25401 خبر
دپوی ۴۰۰ هزار کارت سوخت

محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در پاسخ به این سؤال که آیا دپوی کارت‌ سوخت در پست صحت دارد یا خیر؟ اظهار داشت: اینکه کارت سوخت‌ها در باجه‌های پستی معطل می‌ماند، یک موضوع واقعی است اما چندین دلیل مختلف دارد.

وی نقص نشانی کارت‌های سوخت را یکی از دلایل دپور عنوان کرد و افزود:‌ بعد از چندین بار مراجعه همکاران به درب منازل گیرنده‌ها و نبود در منزل، مجبورند که مدت معدودی کارت سوخت‌ها را در باجه پستی معطل نگه داشته تا صاحب اصلی کارت به شرکت پست مراجعه و آن را دریافت کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: برخی از کارت‌های سوخت بعد از دو بار مراجعه و معطلی زیاد در باجه معطله پست، ممکن است خودرو خرید و فروش شده باشد و صاحب اصلی ماشین تغییر و کارت سوخت متعلق به یک خودرو و صاحب جدید دیگر باشد که اینها بخشی از دلیل معطلی و دپوی کارت سوخت‌هاست.

وی فراموشی صاحبان خودرو از صدور کارت سوخت‌ها را از دیگر دلایل دپوی کارت‌ها در شرکت پست عنوان کرد و افزود: این افراد می‌توانند به سامانه شرکت پخش و پالایش مراجعه کرده و جزئیات صدور را پیگیری کنند که در صورت صدور، کد رهگیری در اختیار صاحب کارت قرار گرفته و سپس با وارد کردن در سامانه مرسوله پستی، صدور یا آخرین وضعیت مشخص خواهد شد.

لیایی اذعان داشت: در کل کشور 10 درصد کارت سوخت‌ها در باجه‌های معطله پستی وجود داشته و عمده آن مربوط به ترافیک شدید از اسفندماه تاکنون است چراکه شرکت پخش و پالایش حدود 40 درصد از کارت سوخت‌ها را در این مدت صادر کرده که ما با ترافیک عظیمی از صدور کارت سوخت مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون حدود 4 میلیون کارت سوخت صادر شده که 40 درصد آن از بهمن ماه تاکنون بوده است، ابراز داشت: از این تعداد در مجموع 400 هزار کارت سوخت در باجه‌ها معطل مانده است.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.