×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26080 خبر
دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی مسافر ترکیه شدند

به گزارش همنوا - رقابت‌های آزاد تکواندو ترکیه (G۲) که به علت زلزله‌ی اخیر در این کشور به تعویق افتاده بود، طی روزهای ۱۶ و ۱۸ تیرماه در دو گروه مردان و زنان به میزبانی شهر آنکارا برگزار خواهد شد و به همین منظور تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ۱۳ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

با صلاحدید کادرفنی تیم‌ملی، «میرهاشم حسینی» (وزن 74-) و «امیرمحمد بخشی» (وزن 80-) از آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها این تیم را همراهی خواهند کرد.

تیم‌ملی آقایان با ترکیب مهدی حاجی موسایی (وزن ۵۴- کیلوگرم)، ابوالفضل زندی (وزن ۵۸- کیلوگرم)، متین رضایی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، عرفان بزرگی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۷۴- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن ۸۰- کیلوگرم)، مهران برخورداری (وزن ۸۰- کیلوگرم)، آرین سلیمی (وزن ۸۷- کیلوگرم) و ابوالفضل عباسی (۸۷+ کیلوگرم) در این مسابقات شرکت می‌کنند.

بیژن مقانلو سکان هدایت تیم‌ملی تکواندو کشورمان را بر عهده دارد و مجید افلاکی نیز به عنوان مربی در این تیم فعالیت می کند.

یلدا ولی نژاد (۶۷- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم) و زینب اسماعیلی (۷۳- کیلوگرم) در ترکیب تیم ملی بانوان به این مسابقات اعزام می‌شود، مهروز ساعی نیز به عنوان مربی، تیم‌ملی را همراهی می‌کند.

میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی در رقابت‌های آزاد بین‌المللی لبنان سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.