×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
دستیاری بهتر از نصرتی در ایران پیدا نکردم

 سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران و میزبانی از این تیم اظهار کرد: شیوه بازی مان مشخص است و در تمام مسابقات بازی مالکانه را ارائه می‌دهیم و با حوصله‌تر بازی خواهیم کرد. نساجی تیمی نیست که بازی راحت برابر این تیم داشته باشیم.

به گزارش هم‌نوا او ادامه داد: حضور تماشاگران از لحاظ روحی و روانی خیلی تاثیرگذار است. بازی که انجام می‌شود نمایانگر شرایط روحی یک تیم است و طرفدارانمان به تراکتور کمک می‌کنند و انگیزه مضاعف را به تیم تزریق می‌کنند.

خمس همچنین گفت: راجع به تیم‌های پایه باید بگوییم سه بازی تیم امید تراکتور را از نزدیک تماشا کردم، هر چه زمان بیشتری داشته باشیم در این بحث بیشتر کار خواهیم کرد و اگر بتوانیم می‌خواهیم از تیم های پایه به تیم اصلی بازیکن تزریق کنیم. 

سرمربی تراکتور ادامه داد:‌با کمال افتخار حاضرم در دوره‌های دانش افزایی شرکت کنم نه صرفا برای آموزش دادن به مربیان بلکه برای اینکه من نظرم را ارائه دهم و بتوانم از نظر دیگر مربیان بهره‌مند شوم. به صورت حضوری هرناندز (سرمربی نساجی) را ندیده‌ام. البته برایش در فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در رابطه به بازی منچستر سیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، اذعان کرد: پیشگو نیستم و نمی‌دانم کدام تیم به فینال صعود می‌کند، اما دوست دارم هر تیمی که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد صعود کند. از طرفی پپ گواردیولا دوست من است و از طرفی رئال مادرید نماینده اسپانیا است، اما من دوست دارم که رئال مادرید به فینال راه پیدا کند. 

خمس در مورد شانس تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: آسیایی شدن ما به خودمان وابسته است. اگر از برتری مان استفاده کنیم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم اما باید دید آیا با چهارم شدن به آسیا راه پیدا می‌کنیم یا نه؟

او در رابطه با همکاری با محمد نصرتی گفت: باید بگویم دستیاری بهتری از نصرتی را در ایران پیدا نکردم. 

وی پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا بازیکنانی که کارت های بی‌مورد دریافت می‌کنند را جریمه می‌کند یا خیر؟ گفت: این سبک من است و این اتفاق در تیم پیش آمده است.

خمس افزود: ما معمولاً ۴-۳-۳ بازی می‌کنیم و طرز فکر اشتباهی است که هرچه مهاجم بیشتر باشد بهتر است. از زمانی که به تراکتور آمده‌ام تیم‌ما به یکی از گلزن ترین تیم‌ها تبدیل شده است. در بازی هجومی ذهنیت بازیکنان مهم است و حتما واجب نیست که مهاجمان گلزنی کنند.

وی در رابطه با غایبان بازی فردا افزود: هادی محمدی محروم است و احتمالاً چند تن از بازیکنانمان به بازی فردا نرسند.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: پرشورها کارشان را خیلی خوب بلد هستند و از ما حمایت می‌کنند و من از آن‌ها بابت این موضوع تشکر می‌کنم. معتقدم این حمایت‌ها باید در روزهای سخت هم ادامه دار باشد، ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید؛ بازیکنان را باید دوست داشته باشیم تا پیروز شوند نه اینکه آن ها را بابت پیروزی‌شان دوست داشته باشیم. من خوشحال می‌شوم که یک نشست خبری با تمام رسانه ها برگزار کنم اما این نشست باید قبل از بازی با استقلال باشد چرا که بلافاصله بعد از آن به تعطیلات می‌روم.

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.