×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Tuesday 23 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25388 خبر
خشنودی صهیونیست‌ها از نفوذ در اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان

به گزارش همنوا، جرج دیک، سفیر رژیم صهیونیستی در باکو با انتشار عکسی از خود  به همراه سایمان آروز، مدیر بخش به اصطلاح "آذربایجان جنوبی" اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان و غنیره پاشایوا، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ملی این جمهوری، از نخستین بازدید خود از اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش ریپورت، سفیر رژیم صهیونیستی در توییتی در این باره از اینکه از کتاب "ادبیات اسراییل" ( شماره جدید نشریه ادبیات دنیا) در اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان رونمایی شد، اظهار خشنودی کرد.

همچنین به گزارش سایت رسمی اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان ، در این دیدار سلیم باب الله اوغلو، دبیر اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان از غنیره پاشایوا، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ملی این جمهوری بخاطر کمک به اختصاص و انتشار شماره جدید نشریه "ادبیات دنیا" اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان به "ادبیات اسراییل"  و انتشار آن به زبان های آذری و عبری تشکر کرد.

غنیره پاشایوا نیز از هیات تحریریه نشریه "ادبیات دنیا" اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان بخاطر اختصاص شماره جدید این نشریه به ادبیات اسراییل تشکر کرد.

گفتنی است خانم غنیره پاشایوا نیز همانند شمار زیادی از مقامات جمهوری آذربایجان از پرورش یافتگان دوره های سازمان "ماشاو" اسراییل در جمهوری آذربایجان است و به خدمت به منافع رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان مشغول است.

جرج دیک نیز بخاطر اینکه شماره جدید نشریه "ادبیات دنیا" اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان این بار بطور کامل به "ادبیات اسراییل" اختصاص یافت، از این اتحادیه تشکر کرد.

چنگیز عبدالله اف ، عضو اتحادیه نویسندگان و دارنده نشان دولتی "نویسنده ملی" جمهوری آذربایجان نیز تاکید کرد ابتکار  ترجمه آثار نویسندگان و ادبای اسراییلی به زبان آذربایجانی، ابتکاری زیباست و ثمرات زیادی خواهد داشت!

رشاد مجید، معاون اتحادیه نویسندگان و سردبیر روزنامه 525 جمهوری آذربایجان از تمامی کسانی که به انتشار شماره جدید نشریه "ادبیات دنیا" برای تبلیغ آثار نویسندگان اسراییلی در جمهوری آذربایجان کمک کرده اند، تشکر کرد.

صفی الدین حسینی، سردبیر این نشریه نیز گفت در این شماره آثار چهل و سه نفر از نویسندگان اسراییل جای گرفته است.

در این دیدار، با رامی مئییر، شاعر یهودی ارتباط تصویری برقرار شد که وی نیز از علاقه یهودیان به جمهوری آذربایجان سخن گفت!

همچنین آنار رضایف، رییس اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان اعلام کرد که میلیخ یئودایف، رییس جامعه یهودیان کوهستانی جمهوری آذربایجان ( محور فعالیت های نفوذی رژیم صهیونیستی در بدنه جامعه جمهوری آذربایجان) به عضویت افتخاری اتحادیه نویسندگان پذیرفته شده است.

آنار رضایف از سفیر رژیم صهیونیستی در باکو نیز بخاطر آنچه "حمایت معنوی سفیر اسراییل از کار برحق جمهوری آذربایجان در جنگ دوم قراباغ" خواند، تشکر کرد!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.