×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
خدمات ویژه بهزیستی به چندقلوها

به گزارش هنوا فرگل صحاف در گفتگو با خبرنگاران، به شماری از شاخص های خدمتگزاری این نهاد اشاره کرد و گفت:  ۱۳ هزار و ۸۵۹ سالمند زیرپوشش بهزیستی آذربایجان شرقی از خدمات مستمر و غیر مستمر این اداره کل برخوردارند،

صحاف بیان کرد: حمایت از ۵۸۰ مورد مناسب سازی و تهیه و توزیع ۳۹ هزار و ۴۸۰ وسایل کمک توانبخشی در سال ۱۴۰۲ با افزایش۳۷ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ از مهمترین فعالیت های بهزیستی در سال پیش است.۲۶ هزار و ۳۹۲ زن سرپرست خانوار و خود سرپرست و یکهزار و ۷۶۹ دوقلو، ۲۱۷ سه قلو و یک چهارقلو زیر پوشش بهزیستی استان هستند.

وی ساخت و تحویل یکهزار و ۴۱ واحد مسکونی و پرداخت بیش از یکهزار میلیارد ریال بلاعوض مسکن را از اقدامات مهم معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به ۵۰۲ نفر از مددجویان و تامین جهیزیه ۲۰۰ نفر از دختران تحت پوشش و جذب ۵۰ میلیارد ریال از مصوبات سفر ریاست جمهوری برای ۱۹۲ نفر در دست اقدام است.

اخذ نخستین مجوز استخدام متمرکز ویژه معلولین آذربایجان شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از اخذ نخستین مجوز استخدام متمرکز ویژه معلولین برای ۱۱۲ نفر از افراد دارای معلولیت استان خبر داد و یادآور شد: این موضوع برای نخستین بار در دولت سیزدهم نهایی شد.

صحاف با بیان اهمیت آموزش در ارتقای سطح ارائه خدمات به جامعه هدف، از افزایش قابل توجه ساعات دوره های آموزشی (عمومی و تخصصی) کارکنان به صورت مجازی خبر داد و گفت: مجوز استخدامی برای ۷۰ نفر در سال جاری برای این اداره کل اخذ شده است و تبدیل وضعیت استخدامی ۷۲ نیروی غیررسمی دارای شرایط ایثارگری و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای پیمانی به تعداد ۱۳۰ نفر برای سالجاری انجام یافت.

وی الکترونیکی شدن فعالیت ها را از اهم اقدامات سازمان بهزیستی در سه سال اخیر عنوان و اظهار کرد: صدور تمام الکترونیکی احکام کارکنان به صورت امضای دیجیتالی طرفین و الکترونیکی کردن فرآیند ارزشیابی کارکنان با امکان مشاهده سوابق سال های قبل از مهمترین اقدامات است.

صحاف از برنامه ریزی برای پنج پروژه احداثی در شهرستان های سراب، عجب شیر، مراغه، اهر و مرند خبر داد و بهسازی مهانسرای تبریز، تجهیز و راه اندازی آبدرمانی، تعمیرات مرکز همایش های مهر، بهینه سازی موتورخانه ها، مصرف انرژی و آب و مدیریت پسماند و اخذ گواهی انرژی از محیط زیست و سازمان استاندارد خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.