×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
حاج ایلقار ابراهیم اوغلو: مطالبه آتش‌بس بی معنی است

به گزارش همنوا، حاج ایلقار ابراهیم اوغلو در گفتگو با رادیو برون مرزی تبریز گفت : « ما از مراجع عالیقدر و در رأس همه از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، منصب عالی ولایت بخاطر حمایت های معنوی شان تشکر می کنیم.»

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو گفت : « برقراری آتش بس بی معنی است. زیرا، ملت را به رذالت می کشاند. بیست درصد خاک کشور ما اشغال شده است. این یک درگیری میان دو طرف نیست. این روزها، ما روزهای خیلی خوشبختی را سپری می کنیم. مطالبه آتش بس بی معنی است. زیرا، پس از ده ها سال نهایتا ملت آذربایجان شروع به آزادی وطن خود کرده است. همانطور که در جنگ ایران و عراق، ملت ایران با شجاعت اراضی خود را از اشغال آزاد می کرد، همانطور که عراق سرزمین مقدس خود را از دست داعش آزاد کرد، همانطور که فلسطینی ها ده ها سال است برای آزادی از اشغال رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند، به همان صورت هم ملت آذربایجان با گفتن یا حسین (ع) و با دادن شهید ، اراضی خود را آزاد می کند. »

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو گفت : « امروز خروج مردم آذربایجان از این شکست، مساله شرف و ناموس است. ما از خداوند توفیق می خواهیم و اراضی مان را از دست این دشمن و دولت تروریست ارمنستان خارج خواهیم کرد. »

رهبر جمعیت جمعه گفت : « بخاطر بمباران شدن شهر گنجه که از مراکز اهل بیت (ع) و شهر امام حسین (ع) است، به مولایمان امام زمان (عج) و مراجع عالیقدر تسلیت می گویم. بمباران گنجه به مثابه این است که اگر خدای نکرده یک روز آمریکا تبریز و مشهد و آستان قدس رضوی را بمباران کند، ما چطور خواهیم سوخت و قلوبمان منفجر خواهد شد و به دنیا فریاد خواهیم کشید، به همان صورت امروز بخاطر بمباران گنجه قلوبمان می سوزد. بخاطر بمباران گنجه ، مسکن اهالی بی گناه و بارگاه امامزاده ابراهیم (ع) به دنیا فریاد می کشیم. ما به کل دنیا اعلام می کنیم که در گنجه فاطمه ها و رقیه ها و زهراها و کودکانی که با عروسک بازی می کنند، به قتل رسیدند. »

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.