×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25410 خبر
تحویل 431 دستگاه انواع ماشین‌آلات کاربردی به کشاورزان

به گزارش همنوا، محسن قهرمان نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و تامین و تخصیص اعتبارات خط شماره ۱۱ توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: استان آذربایجان شرقی با جذب حدود یکهزار و ۹۷۰ میلیارد ریال، رتبه اول را بین ۳۲ استان هم از نظر مبلغ پرداختی و هم درصد جذب کسب کرده است.

وی ادامه داد: امسال تعداد ۴۳۱ دستگاه انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی از جمله ردیفکار، سمپاش، قفس اتوماتیک مرغ، انواع ادوات دنباله بند در استان خریداری و تحویل کشاورزان شده است.

قهرمان نژاد با بیان اینکه برای ۱۰۱ دستگاه کمباین غلات در استان آذربایجان شرقی تسهیلات ارائه شده است، ادامه داد: این در حالی است که سهمیه ابلاغی ۳۲ دستگاه بود و در استان بیش از ۳ برابر سهمیه ابلاغی تسهیلات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بعد از استان آذربایجان شرقی که رتبه نخست کشور را در جذب و پرداخت اعتبارات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به خود اختصاص داده است، استان های فارس و خراسان رضوی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند، یادآور شد: باقیمانده اعتبارات نیز تا پایان سال جذب خواهد شد و شاهد تحقق صد درصدی اعتبارات مکانیزاسیون در استان خواهیم بود.

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.