×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
تبریز میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور می‌شود

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر رنجپور در خصوص برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان تکواندو کار در گروه مردان و بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کار در گروه زنان، مرداد ماه سال جاری با حضور  31 استان از کل کشور در تبریز برگزار می شود.
وی افزود: ورزشكاران و عوامل اجرايي در قالب ٣٢ تیم بمدت چهار روز  از نهم تا سیزدهم مرداد ماه، در سالن پور شریفی تبریز به رقابت خواهند پرداخت.
رنجبر پور با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی برای تکواندوکاران، بیان کرد: از اقدامات خوب فدراسيون در سالهاي اخير، برگزاري مسابقات قرآني براي تكواندو كاران بوده كه نتيجه اين مسابقات در امتياز رده بندي تيمي نقش مستقيم دارد؛ محل برگزاری مسابقات قرآنی مسجد پایگاه دوم شکاری  كه محل اسکان  و استراحت تیم ها  نيز مي باشد، تعيين شده است.
رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی در خصوص اهمیت اين مسابقات، اظهار کرد: این مسابقات به نوعی انتخابی برای ورود به اردوی مرحله اول تیم ملی بوده لذا  تمامی ورزشکاران آماده در سطح ملی و باشگاهی، در رده جوانان و بزرگسالان با جدیت در این رقابتها حضور خواهند داشت .
رنجبرپور افزود: حضور این ورزشکاران همراه با مربیان و داوران درجه یک فنی، به منزله یک کلاس عملی برای تکواندو کاران، مربیان و داوران جوان استان بوده و از نزدیک شاهد تکنیک های این مسابقات خواهند بود .
وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات، گفت : این مسابقات به صورت انفرادی در 8 وزن در گروه خواهران و برادران به صورت جداگانه برگزار شده و در پایان به نفرات برتر در قالب تیم های اول تا سوم، کاپ  و حکم قهرمانی اعطاء خواهد شد.
رئیس هیات تکواندو استان، افزود : این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مسئولان استان برگزار شده و  امیدواریم مردم تبریز به ویژه جوانان با حضور خود، به تشویق ورزشکاران بپردازند.
رنجبر پور با اشاره به حضور قوی تیم استان در این مسابقات، گفت: تیم استان با دو تیم الف و ب در گروه آقایان و بانوان شرکت کرده و از تمامی پتانسیل خود در جهت قهرمان شدن استفاده خواهد کرد.
رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، بیان کرد: در برگزاری این مسابقات فدراسیون تکواندو، اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس و معاونان این سازمان،رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز، فرماندهی پایگاه دوم شکاری تبریز، فرمانداری،شهرداری، اعضاء شورای شهر به ویژه کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی، نیروی انتظامی، صداو سیما و اصحاب رسانه همکاری می کنند. .
وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات در تبریز، فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های توریستی، آثار باستانی و صنایع دستی بوده و امیدواریم  بتوانیم شهر تبریز را به خوبی معرفی کرده و مهمانان هنگام بازگشت به شهر خود، سفیر تبلیغی برای تبریز باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.