×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
بهنام صفوی، خواننده پاپ درگذشت

به گزارش همنوا به نقل از فارس، بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، ساعتی قبل در ۳۶ سالگی درگذشت.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

یادآور می‌شود، بهنام صفوی زاده ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز، فوت ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. وی پس از تولد به همراه خانواده به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران ادامه داد و در تهران اقامت گزید. بهنام موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی وخارجی از فعالیت‌های اوست. در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش با عنوان «عشق من باش» شد.

بگو دوستم داری، عشق من باش، آرامش، فوق العاده و معجزه، آلبوم‌های بهنام صفوی در طول فعالیت هنری وی هستند. او همچنین یکی از پیشگامان خلق و رواج قطعات موسیقی به صورت تک‌آهنگ‌ بود که عبارتند از: «حواست نیست» «خوشبختی (همراه با: آیهان)» «الهی»، «دعا می‌کنم»، «ناموس»، «تب»، «ای جان»، «سؤال»، «همین حوالی»، «احساس عجیب»، «نامه عشق»، «وقتی تو باشی»، «خاک تب دار»، «بهترین روز خدا»، «تولد دوباره»، «سراب»، «مجنون»، «طاقت ندارم»، «دلگیر»، «اخراجی‌ها ۳» (نماهنگ اخراجی‌ها ۳) «محرم اسرار» (همراه با: شهرام شکوهی) «تو نزدیکی» (همراه با: علی اصحابی، فرزادفرزین)، «یادگاری» (همراه با: شهاب رمضان)، «دیوونه بازی» (همراه با: شهاب رمضان) و «هنوزم عاشقتم» (همراه با: شهاب رمضان).

بهنام صفوی علاوه بر خوانندگی در حوزه آهنگسازی و به ویژه تنظیم مهارت ویژه‌ای داشت و برای بسیاری از خوانندگان از جمله حمید عسگری، احسان آریا، حسین کشتکار، علی پوریان، افشین سپهر و مهدی عبدلی، قطعاتی آهنگسازی و تنظیم کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.